-3-

55 2 1
                                    

Medyada Ecem var sjsjjsjs

∆∆∆

"Ne olursa olsun gerizekalı ayrılmak yok"

"Tabisiki öküzcüm"

"Bense :D"

"Bende bense :D"

∆∆∆

Sanırım kayboldum. Evet Mersinliyim uzun sürede burada yaşadım ama şuan olduğum yerleri cidden bilmiyorum.

Olaya dönersek o kirpi suratlıyı görmemle kaçtım. İlaydalar arkamdan geldiler ama bir taksiye atlayıp sadece adama "sür" dedim. Sonrada bilmediğim bir yerde indim. İyi bok yedim. Şimdi nerdeyim bilmiyorum. İlayda , Merve arayıp duruyorlar. Onları asla affetmeyeceğim. Bilmiyorlar sanki ondan sonra nasıl olduğumu , pislikler.

Saat gecenin ikisi ve ben hala sokaklardayım. Yemin ediyorum sikecekler beni yaa. Lan güya cadde in cin top oynuyor. Hiç kimse yok. Ya Mersin ' de böyle bir yer mi vardı!!

Biraz daha yürüyüp bir kaldırıma oturdum. Allahım o arabamı ?? İnanamıyoooooruuuuuuuummm. Oha ben otostop cekmeden önümde durdu. Arabada kimin olduğunu göremiyorum. Arabadan da kimse çıkmıyor. Ayağı kalkıp camdan baktım. Gıyas. Sen ne alaka gulum?¿?¿
Arabaya bindim. Hızlıca sürmeye başladı. İnsan bir nassın qanqa der.

"Sen beni nasıl buldun?"

"Kapa çeneni gerizekalı!! Ya sen bizi ne kadar çok korkuttuğunun farkında mısın ha !?!? Heryerde seni arıyor herkes!! Aptal!! Aptalsın kızım sen !!"

"Gıyas!! Ya ne olduğunu bilmiyorsun!!"

"Biliyorum merak etme"

"Sen nasıl buldun beni?"

"İlayda ağlayarak aradı beni onlarda bir yandan seni arıyorlarmış. Taksinin adını almışlar. Bende onlardan önce şoförle konuştum. Seni bıraktığı yerden pek uzaklaşamamışsın zaten ilerleyince bir gerizekalı kaldırıma tünemişti. Bende sen olduğunu anladım"

Konuşmadım. Konuşamadım daha doğrusu. Ya ama uff. Kimse anlamıyorki beni!!

"Gıyas"

"Ya bak evet haklısın tamam mı ama kaçmaman lazımdı. Cidden çok merak ettik"

"Ben napıcağımı bilemedim. Zaten bana baktı. Sonrada ağlayarak çıktım"

İlayda'lara gelmiştik. Beraber yukarı çıktık. İlayda beni görünce sımsıkı sarıldı. Odama geçip üstümü değiştırme zahmetine girmeden uyudum.

∆∆∆

"Merve hayır... Ya dün neler oldu görmedin galiba... Bak bence yapma... Lan belki cidden hayatında hiç görmeyecek... Ergence davranmıyor sende olsan sende böyle davranırdın... Hayır... Bak Barış'la yakınsın diye onu savunup durma , tamam hadi baybay"

Noluyor lan¿?

"İlayda napıyorsun? "

"Çamaşır asıyorum :D"

"Onu demiyorum ne konuştun öyle?"

"Ya yok bir şey git Furkan 'a çayını ver"

"Lan benim kocammı ayrıca kalksın kendi alsın. Mala bak"

"Git giyin o zaman "

"Ya yine nereye?"

"Anneme gideceğiz kızlar orada ya"

"Haa taam"

"Düzgün kıyafetler giyin :D Kiraz hanım sana talip bulmuş telefonda söyledi :D"

küçükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin