-9-

32 2 1
                                    

"Kız !! Nerdesin sen !!?"

"Bodrum'dayız anne"

"Bak bak birde utanmadan söylüyor!! Gittin sürtük gibi"

"Bir dakika ya ben naptım anne !? Ha ?? Ne sürtük gibi !? "

"Çok konusma Mersin'e dönün haydi"

"Hayır"

"Ne hayır !? Kızım bak Mert amcan burada , kızlar , dedenler"

"Anne bana gelmiyorlar , sana geliyorlar. Ayrıca her zaman yanınızda değildim bu seferlikte bensiz yapabilirsiniz"

"Kız bana bak yarın burada olmazsan senin o bacaklarını kırarım sana sakat insan rolleri verirler bayaa da bir para kazanırsın !! Yarın kacta gelirsen gel ama buradasın !! Vallahi sütümü helal etmem!"

Ve pat. Kapattı. Sikerim böyle işi ha.

Oteldeyiz. Barış yanıma geldi. O da baya bir sinirlendi.

"Yok Ecem gitmiyoruz"

"Bak bende istemiyorum canım ama ufff gitmemiz lazım iste"

Odadaki duvara vurdu. Bu çocukta harbi mal. Eskiden sinirlendiğinde cama kafa atardı. Abi sen zengin misin?? Hep gösteriş , hep. Ah genclik.

"Ya bak napalım biliyor musun ? şimdi yola çıkalım ya da yarın çıkarız gidelim iste bir iki gün kalırız sonrada İstanbul'a gideriz , olur mu?"

"Uff"

Ayağa kalkıp yanına gittim.

"Hadii yaaa"

Sarıldım. Tabii ki de dayanamadı sjjsjsj o da sarıldı.

"Tamam hayatım"

"Kanka bisi sorcam :D"

"Sor kanka :D"

"Biz neyiz? :D"

★ ★ ★

"Ya çişim geldi :D duralım bir yerde :D"

"Asla :D sana ceza :D"

"Lan ne cezası ? :D"

"Ya tam öpüyorum yanağını çeviriyorsun bilerek ya da elini uzatıyorsun :D"

"Ahahhahah :D lan bak tamam söz öptüreceğim ama çişimi yaptıktan sonra :D arabaya mı işiyim :D"

"Yerim seni :D tamam tamam dur bak şurada bir petrol var"

"Valla işerim çabuk sür "

Çişimi Barış'ın inadına yavaş yaptım. Abijim ne işedim ya jsjsjjs. Lavabodan çıkıp markete girdim. Barış ne kadar abur cubur varsa neredeyse hepsinden birer tane almış. Mal valla mal bu cocuk. Yanına gittim.

"Balımm napıyorsun ?"

"Aşkım işte yolluk :D"

"İnsan börek çörek alır :D "

"Yemek yemiyorsun ki :D bende bunlardan alıyorum işte ama farkettiysen doyurucu abur cuburlar ;D"

"Mütüş zekisin bitanem :D"

Barış'ın elindekilerinin bir çoğunu bırakıp yerlerine paket yapılmış börek koydum. Kasaya geçip ödemeyi yaptık sonrada arabaya geçtik.

Uyuyooooooommmm. Uykuuuuuuuuu. Abijim ben baya çok uyuyorum ya. Ah , ah. Beni uykuya teşfik edenler utansın ne diiiiiyiiiiimmm.
Barış yüzüme su atıyor. İyi ki bir yaz geldi. Varsa yoksa su atmak. Uyanıyorum okay okay.

küçükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin