"Ekmek yemez misin Ecemciğim ?"
"Hayır teşekkürler Nermin teyze ben yemiyorum"
Evet. Barış kendi yetmezmiş gibi anne ve babasınıda getirtmiş. Amacı ne anlamıyorum dogrusu. Hala inanamıyorum ama ya. Zaten Nermin teyzede bana nasıl "İnsancıl" hareketler yapıyor onu hiç anlamıyorum. Beni hiç sevmezdi. İçinden sövdüğünden eminim.
"Ben bir lavoboya gideyim"
İlayda'yı aramam lazım. Lavoboya gittim. İlayda ilk çalışta açtı.
"Alo , İlayda yardım et ya "
"Nero :D"
"Oha , oha , oha!! Sen nerden biliyorsun !? Haberin var mıydı yoksa !! Pisliksin kızım sen!! Lan napıcağımı şaşırdım"
"Ya bi sakin ol :D vallahi bende ilk bilmiyordum. Sonra Furkan anlattı. Hani sana diyordum ya bi telefonlar geliyor Furkan bi değişiyor falan diye. Bunun içinmiş :D Barış'la planlamışlar :D Barış seni geri kazanmak için elinden geleni yapacakmış , şuan yaptıkları daha başlangıçmış :D ya ben niye anlattım sana uff :D"
"Hayır canım !! Ben onu bir daha hayatımda is te mi yo rum !!"
"Ecem saçmalama ya !! Çocuk demekki hatasını anladı ki zaten de Mersindeyken buluşuyorduk bazen seni soruyordu. O seni seviyor ve sende onu"
"Üüff İlayda anladım senin derdini de hadi baybay canım !"
"Ya dur bi salak şey!! Senin dizinin çekimleri ne zaman bitecek?"
"İşte son bir hafta falan galiba sezon finali olacak"
"İşte o zaman Mersin'e geliyorsun :D"
"Hayır be İzmir'e gideceğim annemin yanına"
"Demet hanımcımda burada olacak annemlerde kalacaklar :D biz herşeyi hazırladık bir sen eksiksin canım :D"
"Ne hazırladınız ?? Ya siz napıyorsunuz !? Uff neyse kapatmam lazım akşam ararım"
"Tamam canım hadi öptüm"
Lavobodan çıkıp masaya gittim. Bunlardan korkulur vallahi neler neler yapıyorlar. En yakın arkadaşım bile olayın içersinde ya.
"Eee Ecem işler nasıl gidiyo?"
"Yoğun Mustafa amca işte bir iki haftaya çekimler bitiyor sezon finali olacak"
"Ay kızım izliyoruz biz o diziyi , o Mehmet varyaaa boyu posu devrilsin onun aldattı seni!"
"Dimi dimi gerçek hayattada devrilsin"
Barış'a gönderme yapıyorum. Anlasın bir zahmet. Aptal şey.
Yemeklerimizi bitirdikten sonra restoranttan çıktık. Nermin teyzeler otellerine gitti. Barış'la bir taksiye atlayıp benim evime geldik. Beni eve bırakıyor yani. Sitenin önündeyiz.
"Tek bir şey soracağım sana"
"Sor sevgilim"
"Barış!!"
"Tamam küçüğüm "
"Uff , peki soruyorum , annenlerle yemek yememizin sebebi??"
"Bak açık konuşacağım. Seni seviyorum Ecem. Sen ne düşünürsen düşün ben seni aldatmadım. O olaylar falan hepsi oyundu. Şuan beni istemiyorsun. Benden nefret ediyorsun ama seni geri kazanacağım"
Ne diyeceğimi cidden bilmiyorum. Böyle bir konuşma yapacağını dahi tahmin etmiyordum.
"Biliyorum şaşırdın böyle söylediğim için ama gerçekler bunlar. Cevap vermek zorunda değilsin. Ben seni seviyorum tamam mı küçüğüm "