Bilgilendirme;
1. Kitap:Tetra'nın GözüTetra'nın Gözü kullanıldığında gelecekteki ilk 25 saniyeyi görmeni sağlar ya da istediğin bir kişiyi ya da bir eşyanın anında yerini görmeni sağlar.Fakat bir bedeli vardır.Tıpkı diğer kitaplarda olduğu gibi.Tetra'nın gözü kullanıldıktan 1 saat sonra körlük başlar.Geleceği görürsen her saniyesi için bir saat kör kalırsın.Eğer aradığın bir şeyi bulmak istersen aradığın şeyin sana uzaklığına göre körlük gerçekleşir.
Laren Karenin(Yüce Büyücü) Tarikatı:
Bu tarikat Reyza'nın gücü mühürlendikten sonra Kadim Bilgeler tarafından kurulmuştur.Kuruluş amacı kitapları korumakken zamanla kitapları bulmak ve güclerini kullanmak olarak değişmiştir.İradi Kristali:
İradi Kristali Yüce Büyücü Savaşı'ndan kalan üç yüce ejderin pullarıdır.Bu pullar döküldükten sonra sadece üç gün bütün halinde kalabilir.Yani kullanmak isteyen kişi kristali alırda üç günü vardır.2.Bölüm:
Kitap bulunmuştu fakat kitabı tapınaktan almak için gereken tek bir şey vardı.İradi Kristali, tarikatın bilgeleri tapınağı kuşatmış,büyüler ve mühürlerle gizlemişti.Şimdi tek gereken İradi Kristali'ni bulmak ve üç gün içinde kullanmaktır.Kristal arayışına Rina gönderilmişti.Rina tarikatın uzman ödül avcısıdır.Ejderler yalnızca Rahnus Targon'da(Ruh Dağında) bulunabilirler.Rina Kararus Ormanlarını,Ternis Gölünü ve Pernivus Ateşlerini aşmıştı.Rina Rahnus Targon'a çıkmadan önce kamp kurmuştu, sabah olmuştu ve eşyalarını toplamıştı.Tam yola çıkacakken karşısına en büyük düşmanı Karnus çıkmıştı.Bu iki ödül avcısı hayatı boyunca ezeli düşmanlardı fakat hiçbir zaman savaşma imkanları olmamıştı.Ta ki bugüne kadar.Kılıçlar çekilmiş,rünler hazırlanmış,savaşmak için anı bekliyor ve konuşuyorlardı.
Rina:
-Sonunda çıktın karşıma Urna Karanir(Kayıpsız Avcı)
Karnus:
-Artık seni ölümden kurtaracak kimse yok Tirna Arenir(Savaşçı Tanrıça)
Rina:
-Yeter artık gerçek ödül avcısının kim olduğunu kanıtlama vakti geldi,dedi Rina ve kılıçlar hazırlandı.
İki tarafta çok sinirli ve heyecanlıydı sonunda kozlarını paylaşacaklardı.
Gözler kapandı açıldı ve yerler değişmişti o kadar hızlılardıki göz kırpmaktan daha hızlılardı ve o kadar hızlılardı ki kılıç sesleri daha yeni geliyordu.Kılıçlar tekrar çarpışmaya başlamıştı izleyen birisi olasaydı tek göreceği kılıçların çarpışmasındaki kıvılcım, kılıçların sesi ve sadece yere indiklerindeki bir saniyelik görüntüleri olurdu.Savaş her saniye daha da hızlanıyordu.İki tarafta tüm mühürlerini ve büyülerini kullanmıştı.Güçleri azalmış hırsları tam tersine daha da artmıştı artık kozlarını paylaşmak değil birbirlerini öldürmek istiyorlardı.Rina'nın ödül avcısı olmasını tek sebebi tarihin en iyi ödül avcısı olarak anılan babasıydı.Kılıçlar bir kaç saniye durunca Karnus'tan bir ses yükseldi;
-Babana layık biri olamicaksın, muhtemelen babanın kemikleri ve ruhu sızlıyodur seni izlerken.Rina o kadar sinirlenmişti ki kullanmayacağına dair yemin ettiği büyüyü kullanmaya hazırlanıyordu tüm mühürlerini serbest bıraktı ve şu sözleri söyledi.
Rina:
-Bana neden Tirna Arenir dediklerini şimdi anlicaksın.
Yasaklı büyüsü Karamir'i kullandı ve Karnus'un bedeni paramparça olmuştu.Artık en iyi ödül avcısı tek bir kişiydi oda Tirna Arenir'di.
Rina sonunda dağa ulaşmıştı ve ejderlerin inine girmişti.
Artık herşey İradi kristalini almakta ve onu kullanmaktaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Reyza na Mernovi
FantasíaYüce büycü savaşından sonra Reyza'nın gücü 12 kitaba mühürlenmiştir.Laren Karenin bu kitapları arar.Yaşanan olayları ve savaşları konu alan fantastik bir hikayedir.