Ling telefonuna gelen konundaki eve varmıştı. Derin bir nefes vererek kapıyı çaldı. Biraz bekledi. Açan yoktu. Tekrar çaldı. Bu kez onu başında havlusuyla üstü çıplak nir Gusion karşıladı.
"Kusura bakma, şimdi duştan çıktım. "
Suratında mimik oynamıyordu bunu söylerken. Bu soğukkanlılığı Ling'i baya şaşırtmıştı. Yine de belli etmeden iki kelimeyle zor da olsa çıkardı ağzından.
"Sorun değil. "
İçeri girdiğinde sade dizayn edilmiş bir ev ve ahşap masanın üzerinde hazır bir sofrayla karşılaştı. Randevu muydu bu? Aklına gelen bu düşünceye güldü Ling.
"Acıkmıştım da, canın çeksin istemedim. Seviyor musun bilmiyorum gerçi. "
Tabaktaki soslu makarnayı inceledi çaktırmadan. En sevdiği yemeği yaptığını görünce gülmeden edemedi.
"Şansa bak, en sevdiğimdir. "
"Güzel o halde. "
İkisi masaya oturdu. Yavaş yavaş yemek yerken çıt çıkmıyordu. Sessizliği Ling bozdu.
"Üzerini giymeyecek misin? "
"Hayır? Rahatsız mısın? "
"Hayır. "
Yemekten sonra ikisi de ders çalışmaya başladı. Gusion neredeyse hiçbir soruyu anlamıyor, Ling her seferinde tekrar tekrar anlatmak zorunda kalıyordu.
"Şimdi bunun integralini almayı dene. "
Gusion kalemi elinde çevirip duruyor, bir şeyler karalıyor, yine de sonucu bulamıyordu. Ling zor bir işle uğraştığını anladı.
"Tamam öyleyse, ilk önce türevi halledelim, integral zaten onun tersi. "
Bu kez başka bir fonksiyon yazdı ve nasıl çözeceğini anlatıp bekledi. Yine bir sonuç alamamıştı.
"Hadi ama Gusion, bunca zaman dersi hiç dinlemedin mi? "
Göz ucuyla baktı Gusion.
"Hayır. "
'Çünkü beni izliyordun değil mi? ' dedi içinden Ling. Derin bir nefed verdi.
"Anlıyorum, o halde fonksiyonun temeliyle başlayalım. Üzerine koya koya gideriz. "
Yine dayanamayıp erkenden yazıverdim skdbsknz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance With Me -Ling-
FanfictionCyanFinch: sana ihtiyacım var.. Kurtar beni.. Lütfen..