Pekala, büyük ihtimal sonraki bölüm final olacak, o yüzden yeni GusLing kitabıma bakabilirsiniz. Smut içeriyor bu bölüm, dayanamadım yazdım mslzndldbd
Ling kapıyı çaldı 2 kere. İçinde büyük bir heyecan vardı. Karnında kelebekler uçuyordu ve kalbi çok hızlı atıyordu. Gusion ile uzun zamandır beraber olsa da bu kapıdan her girişinde heyecanlanıyordu. Gusion 10 saniye kadar sonra açmıştı kapıyı. Saçları nemliydi ve omzunda bir saç havlusu vardı.
"Hoşgeldin sevgilim."
İçeri girip kollarını bedenine sardı Ling nazikçe. Burnuna dolan çilekli duş jelinin kokusu onu mayıştırmaya yetiyordu. Buz gibi bedeni içini titretse de içten içe zevk veriyordu ona bu his.
"Özledim seni Gusion."
Kelimeleri kısık bir sesle döküldü dudaklarından. Ilık nefesi Gusion'ın boynuna vuruyor, onun da titremesine sebep oluyordu. Dayanamayıp dudaklarına yapıştı Ling'in. Yumuşacık dudaklarına karşı koyması imkansızdı. Vanilya aromalı dudak koruyucusunun eşsiz tadını dilinde hissediyordu Gusion ama bu ona yetmiyordu.
"Ling, seni istiyorum."
Fısıltıları Ling'in kulağında yankılanırken beyaz saçlı genci kucağına alıp dudaklarını tekrar onunkilerle buluşturdu. İkilinin dudakları üstünlük savaşı verirken dilleri de dahil olmuştu bu şehvetli öpücüğe. Gusion, Ling'in dudağını dişliyor, ardından diliyle oynuyordu. Ling ise ona uyum sağlamaya çalışıyor, içindeki kelebekleri susturmak için elinden geleni yapıyordu ama nafileydi. Bacakları arasında bir kıpırtı hisseti. Kızaran yanaklarını saklamak istese de imkansızdı. İkisi de birbirini deli gibi arzuluyordu.
"Ling, sen de beni istiyorsun değil mi?"
Ling başını salladı kırmızıya çalan yüzüyle. Gusion bu halini çok sevimli buluyordu. Adımlarını yatak odasına çevirdi Gusion. Dudaklarını ise bir an bile boynundan ayırmadı. Ling'in ağzından kesik kesik iniltiler kaçıyordu.
"Ling, çok tatlısın."
Tişörtünü çıkardı onu yatağına yatırıp. Her dokunuşu Ling'e inanılmaz bir zevk veriyordu. Gusion'ın elleri karnında gezindikçe çıldıracak gibi hissediyordu. Bacakları arasındaki şişlik artmış, kocaman aleti pantolonunu yırtıp çıkmaya çalışıyordu.
"G-gusion.. Acıyor.."
Gusion fark ettiği şişlikle kıkırdadı. Altında ona masum masum bakan bedenin onun için delirmesi hoşuna gidiyordu. Elini aletine sürttü pantolonunun üzerinden.
"Burası mı acıyor Ling?
Başını salladı. Gusion'in aletine dokunuşları bacaklarının titremesine sebep oluyordu. Dudaklarından dökülen inlemeler Gusion'ı da zevke getiriyordu.
"Evet.. Gusion.. L-lütfen.."
Onu daha da çıldırtmak ister gibi okşamaya devam etti. Yüzünde sırıtan bir ifade vardı.
"Lütfen ne?"
Ling dudaklarını birbirine bastırdı. Kısık gözleriyle baktı Gusion'a. Onu bunca zamandır arzuluyordu ve sonunda sahip olabilecekti. Bunun mutluluğu ve huzuru onu daha da delirtiyordu.
"Lütfen, boşalmama yardım et.."
Gusion tatmin olmuş bir ifadeyle Ling'in pantolonunu ve iç çamaşırını çıkarıp attı hızlıca. Ardından kendi üzerindekilerden kurtuldu.
"Ling, çok güzelsin."
Dudaklarını boynuna indirdi. Ling dudakları arasından dinlemelerini serbest bırakırken Gusion boynunda izler yaratmakla meşguldü. Mor renkle imzalar atıyor, adeta 'o benim' diyordu.
"Mmhh, Gusion.."
Dili önce göğüslerinde, ardından karnına indirdi. Dilini göbek deliğinin etrafında gezdirip kaldırdı başını.
"Sıra sende."
Dimdik duran aletini işaret edip uzandı yatağa. Ling kalkıp Gusion'in aletini elleri arasına aldı. Kendi aletinden daha büyük olduğunu görünce 'bunu nasıl içime alacağım?' diye düşünmeden edemedi. Dilini uç kısmına sürttü yavaşça. Ardından ağzına aldı çekinerek. Gusion'ın soğuk ve ürkek aleti Ling'in sıcacık ağzıyla buluştuğunda ağzından küçük bir inilti çıkardı. Yavaş yavaş git gel yapmaya devam ederken dinlemeleri arttı kahve saçlının. Aletinin ucu Ling'in boğazının girişine her çarpışında daha da zevke geliyordu. En sonunda dayanamayarak Ling'in saçlarını tuttu ve kendine bastırarak boğazınu keşfe çıktı. Sıcak sıvı boğazından akarken Ling de kendi sıvısını serbest bıraktı.
"Ling, daha fazlasını istiyorum."
Ling bunun ne demek olduğunu biliyordu. Yatağa uzandı yüz üstü. Kalçasını yukarı kaldırıp elleriyle deliğini araladı hafifçe. Gusion da bu arada çekmeceden bir jel almıştı. Jeli ling'in kalçasına ve deliğine sıktı güzelce. Buz gibi sıvının tenine değmesi titremesine neden oluyordu. Eliyle güzelce yaydıktan sonra aletini deliğine yerleştirdi Gusion. Yavaşça bastırıp ucunun Ling'in minicik deliğinden geçmesine izin verdi. Ling'in dudaklarından inlemeler dökülürken Gusion hafif mırıltılar çıkarıyordu. Yavaş yavaş aletinin tamamı sıcaklıkla sarmalanırken Ling acıyla inledi.
"Sshh, sevgilim, dayan biraz. Yakında inanılmaz bir zevk duyacaksın ve hızlanmam için yalvaracaksın bana."
Bir süre Ling'in alışmasını bekledikten sonra hareketlendi içinde. Birkaç dakika daha süren acı dolu inlemeler yerini zevke bırakmış, Ling'in haykırışlarıyla dolmuştu.
"Mmmh, Gusion, daha hızlıı~"
Gusion ise Ling'in her inleyişinde daha da tahrik olup içinde hızlanıyordu. Aletinin ucu zevk noktasına her çarpışında Ling daha fazla inliyor, dilinden akan salyalar çenesine, oradan da boynuna süzülüyordu. Gözleri yukarıya doğru kayarken Gusion'a daha hızlanmasını söylüyordu.
"Mmmhh, Gusi- Aaahh, aletin.. Harika hissettiriyor, mmmhh."
"Sevgilim, için öylesine dar ve sıcak ki, mmh, kendimi durduramıyorum.."
Gusion Ling'e doğru eğilio sırtına öpücükler bırakıyordu. Bir eliyle de boğazını tutuyordu. İkili artık doruğa ulaşmak üzereydi. Gusion, Ling'i kendine doğru çevirdi ve hızlandı içinde. Elleriyle Ling'in aletini kavrayıp git gel yaparak onu da ikinci kez boşaltmayı hedefliyordu. Odada Gusion'in Ling'in içinde dans eden aletininin sesi ve Ling'in inlemeleri yankılanıyordu.
"Gusion ben... Ben boşa- aaahhh..."
Ling dayanamayarak sıvısını Gusion'in ellerine bırakırken Gusion aletini içinden çıkarıp deliğinden taşan sıvısına baktı. Artından Ling'in kucaklayıp yatağa bıraktı kendini.
"Sevgilim, muazzamsın."
Öptü dudanlarını nazikçe. Ling hala kendine gelememişti. Başka teklese de sonra karşılık verdi bu masum öpücüğe.
"Sen de harikasın aşkım.
Allahııımm ben bunu neden yazıyorum NSMDLDBDLDBDLD
İlk ve son olması dileğiyle<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dance With Me -Ling-
FanfictionCyanFinch: sana ihtiyacım var.. Kurtar beni.. Lütfen..