1

28 1 1
                                    

Ακουμπάω το γεμάτο με νερό βάζο επάνω στο τραπέζι του καθιστικού μου. Η μυρωδιά των κόκκινων και λευκών τριαντάφυλλων είναι πανέμορφη.

Δεν θα μπορούσα όμως να μην προσθέσω τα αγαπημένα της Άντας λουλούδια, μαργαρίτες.

Ο συνδυασμός αυτών των αρωμάτων μου σπάει την μύτη, είναι ίσως από τις πιο γλυκές μυρωδιές που είχα ποτέ την τύχη να μυρίσω σε όλη μου την ζωή.

Θα βάλω ένα φλιτζάνι από το ζεστό τσάι ροδάκινο που ετοίμασα και θα απολαύσω την μυρωδιά σκεπτόμενη τα καινούργια σχέδια που θα προσθέσω στους τοίχους της γλυκύτατης κυρίας που έχω την τύχη να συνεργαστώ.

Η κυρία Οφείλια είναι πολύ καλή γυναίκα. Είναι έγκυος στην πρώτη της κόρη και μετακομίζει με τον άντρα της, τον κύριο Ανατόλιο σε ένα καινούργιο σπίτι το οποίο θα χτίσουν από την αρχή και εγώ θα το διακοσμίσω με όμορφα σχέδια και χρώματα.

Θα μου πεις μια εικαστικός με τι άλλο θα μπορούσε να το διακοσμήσει; με γιρλάντες;

Καθώς είμαι μπλεγμένη στις σκέψεις μου, ακούω την πόρτα, κάποιος μου χτυπάει.

Ποιος μπορεί να είναι στις 12:00μμ το μεσημέρι;, σκέφτομαι.

Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον ταχυδρόμο της περιοχής.

-Καλησπέρα σας, δεσποσίνη. Χαμογελάει ο ταχυδρόμος
-Καλησπέρα και σε εσάς
-Σας έφερα ένα γράμμα, είναι από την κυρία Οφείλια.

Κοιτάζω και βλέπω ένα φάκελο με έναν ελαφρύ τόνο του ροζ, και για γραμματόσημο είναι ένα ροζ έντονο χρώμα με μια κυρία να κοιτάει ευθεία.

Is this... love? (ΥΠΟ ΔΙΌΡΘΩΣΗ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora