0.2

844 52 2
                                    

29/07/22-Keyifli okumalar.

Kaan'ın kanalını keşfettiğimden beri 1 hafta geçmişti ve bu zaman içerisinde her gün yayına girmiş Kaan ve modlarla sohbet etmiş, feign, pubg, fortnite tarzı oyunlar oynamıştık ve şimdi de geçen bir haftadan farksız Kaan "Sadece sohbet " teması bir yayın açmıştı ve o, ben, modlar ve Kaan'ın arkadaşları en son oynadığımız oyunlar hakkında konuşuyorduk.

"Abi senin bana yaptığın ihaneti unutmayacağım ama" Çisem'in sinir ile abisine söylediği cümleden sonra Oktay'da bir kaç şey söyledi ancak fazla sıkıldığım için duymazlıktan geldim. Onlar konuşurken konuşmalarının arasına Kaan girdi birden bire.

"Fark ettim de uzun süredir hep aynı tür oyunlar oynuyoruz bir kerede hikayesel veya hayatta kalma oyunu falan oynasak" Bir anda sessizlik oldu, sessizliğin bozulması adına bir oyun önerisinde bulundum.

"The Forest oynayabilirsiniz. Hem korku oynu olduğu için biraz adrenalinli olur. " Bulunduğum teklif üzerine sessizlik kısa süreliğine devam etti.

"Haklısın o oyun benim uzun süredir steam kütüphanemde duruyor zaten... Oyun 4 kişi ile oynanabilir. The Forest'ı olan ve ya yükleyebilecek olan var mı? "

"Bende var ve oyunu bitirmedim ama baya ilerlemiştim bir ara. " Oktay bunu söyledikten sonra Kaan'ın facecaminden yüzüne yumuşak bir gülümseme koyduğunu gördüm.

"Ben satın alabilirim, chatten biri indirimde zaten yazdı. " dedi Alev.

Tekrar sessizlik gelince Kaan 4. Kişiyi arıyormuş edasına konuştu.

"Emir, sende var mı The Forest? " Ha? Ne yani benlede mi oynayacaklar?

"Var ama ben arkadaşlarınla oynamanın daha iyi olabileceğini düşündüm. " Gelen soru ile biraz çekingen bir tavır ile konuşmuştum.

"Ah, olur mu öyle şey? Zaten arkadaşız gel sende oyna bizimle. " Arkadaş? Vay be o kadar kişiyle konuşmama rağmen hiçbiri bana arkadaş dememişti sadece"oyun oynadığımız biri" olarak kalmıştım.

Kaan'ın cümlesi üzerine onu onayladım ve hoşnut olmuş ki chattekiler ve bizlerle konuşmaya başladı.

"O zaman yakın zamanda bu ekip ile oynarız The Forest."

Gerçekten mutlu olmuştum hem ilk kez multiplayer the forest ve hikayesel korku oynunu bu ekip ile oynayacaktım.

***

Saçma oldu ama olsun. Ben genelde uzun bölüm yazamam, yazsam bile bu bir haftamı alıyor. Bu nedenden dolayı bölümleri kısa tutup bölüm sayısını fazla tutmayı planlıyorum.(Fazla dediğime bakmayın 25~ bölüm falan olur büyük ihtimalle.) Zaten hikayeye ekliyeceğim senaryolar hazır.

***

The Forest: The Forest Endnight Games tarafından geliştirilen ve yayınlanan bir hayatta kalma video oyunudur. Oyun, ana karakter Eric Leblanc ve oğlu Timmy'nin uçak kazasıyla ormanlık bir yarımadaya düşmesini ve adadan kurtulma çabasını konu alıyor.- Oyunda yamyam ve mutant insanlar vardır ve ana karakter hayatta kalmaya çalışırken onu öldürmeye çalışabilirler.

Yayıncım [Boy x Boy]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin