Özür dilerim ara için. Birde 0.7'nci bölümde 2k takipçi özel yayın açacaklarını söylemişim onu 30k olarak değiştiriyorum haberiniz olsun. Konrol etmeden atıyorum yazım yanlışı çok olabilir.
Keyifli okumalar <3
"Kaan set up hazır değil mi? " Bilgisayarı, mutfakta lavabo tezgahının yanında ki tezgahın üstüne taşımıştık. Biraz uğraştırsa da şu an hiç bir sorun yoktu. Kamera direkt ince uzun masayı görüyordu.
"Evet, sadece obs ile uğraşıyorum birazdan her şey kusursuz olacak. " dedi ve ayarlamaları yapmaya devam etti. Hafif eğilmiş ve saçları dağınıktı.
Pasta yapacaktık, evet Twitch te yemek yayınlarının vazgeçilmezi olan o ikonik pastayı. Hatta sabah Kaanlar gelirken malzemeleri de almışlardı ve şu an onları hallediyorduk. Ben ile Kaan bilgisayar ve yayını ayarlıyor, Oktay ile Cengiz pasta için gereken eşyaları diziyor ve Alev ile Çisem ise tarifi kontrol edip gerekenleri Oktay ile Cengiz'e iletiyorlardı. Saat sekiz buçuktu ve dokuzda yayını açacaktık. Aslında bu gün hiç birimiz için önemli olan yayın değil geçireceğimiz vakit idi. Hepimiz de oldukça heyecanlıydık.
"Abi bu kadar pasta başka bir şey gerek yok diyor. " dedi Çisem uzun kumral saçlarını topuz toplarken, Oktay ise malzemelerde gözlerini gezdirip kafasını salladı.
"Malzeme eksiğimiz yok demi yani, varsa gidip alıp geleyim. " dedi Cengiz. Alev ise bakışlarını ona çevirip yok anlamında tok bir ses çıkardı.
"Ayarladım ben obsi malzemelerde hazırsa yerleşelim yerlerimize, açalım yayını." dedi Kaan. Onu kafamı sallayarak onayladım ve plastik kelepçeleri alıp masanın arkasına geçtim. Ben geçince diğerleri de yanıma geldi ve Kaan bilgisayarda birşeyler daha ayarlayıp yayını başlattığını söyledi. Kaan'da rahat adımlarla yanımıza geldi. Masada soldan sağa Oktay, Alev, Çisem, Cengiz, Ben ve Kaan vardı. Kaan hafif eğilip ekrana baktı ve konuştu.
"Hoşgeldiniz, hoşgeldiniz. " dedi heyecanlı bir biçimde konuşmaya devam etti ve sponsorluklardan da bahsetti. Bende yavaştan hızlanan chate baktım ardından izleyici sayısı gözüme çarptı. 800, daha yayına geçeli beş dakika olmamıştı.
"Ayrıca şimdi 3 kişilik gruplara ayrılacağız ve gruplar kendi eşiyle ellerini bağlayacak ve o eli kullanmayacaklar." dedi Kaan ve bakışlarım onun yüzünü buldu. Gerçektende çok mutluydu sanırsam buluştuğumuz içindi.
"Hadi gelin grupları toparlayalım. "
Grupları oluşturmak için üç kişinin isminin yazılı olduğu kağıtları tezgahtan uzanarak aldım ve Kaan'a verdim.
"Şimdi arkadaşlar bu kağıtlarda Benim, Oktay'ın ve Cengiz 'in isimleri yazılı. Bu kağıtları karıp Emir'e, Çisem'e ve Alev'e vereceğim. Çıkan isimle de o takım olacak."
Kaan kağıtları katladığında elinde çalkalamaya başladı ve Çisem' in yanına gitti bir kaç adımda, avcunu açtı ve Çisem hafifçe kafasını eğip bir tane kağıdı aldı. Ardından aynısını Alev'e de yaptıktan sonra benim de karşımda durdu elinde son kalan kağıdı bana uzattı, uzatırken yüzünde hafif bir gülümseme vardı. Elinden kağıdı aldım ve kağıdı açmak için kafamı eğdim. "Kaan" evet, sanırım sona kalan kağıdın kendisi olduğunu biliyordu ondan dolayı yüzünde bir sırıtış vardı.
"Bana Cengiz abi çıktı." dedi Alev. Kafamı Alev'e çevirdim.
"Bana da Kaan." dedim, bu demektir ki Çisem'e de Oktay kalıyordu.
"Abi bak ben hamarat kızım sakın işime burun sokma sen dur yanda ben yaparım pastayı." diye söylendi Çisem.
Oktay ise dalga geçer bir tavırla "Tek elle mi?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayıncım [Boy x Boy]
RomantikPembe puantiyeli yatağımda yarı uzanık halde otururken, kucağımda ki laptopdan twitche girmiş feign oynayan bir yayıncı arıyordum. Twitchin arama motoruna Türk ve feign oynayan yayıncıları etiketledim ve ekranı aşağıya doğru kaydırmaya başladım der...