Bilgisayardan gelen sesler kısıldı bir anda ve göz kapaklarımda yavaş yavaş kapandı. Ta ki bir anda duyduğum bağırma sesine kadar.
"Lan birisi bizi hostladı. " bir anda yayında Kaan 'ın bağırmasıyla ağzımdan küçük bir küfür savruldu.
"Oha nasıl ya" ardından Oktay'ın da tepkisi ile olayın farkına vardım. Bugün discorda gelmemiştim, sadece yayından oynadıkları valorantı izliyordum.
Kafamı hızla chate çevirdim- bu ne lan kim hostladı da bu kadar çok kişi geldi. Bir anda tüm chatte kalp, selam ve merhabalarla doldu.
"Oha Mert çok teşekkür ederim 8bin kişilik hostun için." Kaan'ın ağzından minnettar kalmışcasına kelimeler döküldü ve Mert ise Türkiye'de çok bilinen bir yayıncıydı ancak şu an bizi neden hoatladığını bizim ekipten kimse bilmiyordu herhalde. (Mert'i Elraen'in ki gibi ünü olduğunu düşünün.)
Ne olduğunu anlamak için discordtan Kaan'ın olduğu odaya girdim bir andan ise yayında takip eden kişilerin takip alerti geliyordu.
"Lan Mert mi hostladı?! " dedim heyecanla. Kanal benim olmasa bile ünlü bir yayıncının, olduğum yayını hostlaması gerçekten güzel bir olaydı.
"Vallaha bende inanamıyorum. Çok teşekkür ederim Mert tekrardan. " dedi Kaan ve sözü bittiği gibi 100TL'lik donate geldi Mert'den . Gelen donatete "İyi yayınlar:) " yazıyordu.
***
Mert'in hostundan sonra yayın 500-600 izleyiciyle ve keyifli sohbetlerle geçmişti, bende ünlü olmak için Kaan'lar ile valorant oynamıştım. Şimdi ise her zaman ki gibi yorucu bir günün ardından yatağıma uzandım, aklımdan Kaan'ın yayını geçiyordu. Valorant oynarken yayıncılığa 2 ay önce başladığını öğrenmiştim ve açıkçası bu beni çok şaşırmıştı. Kısa sürede bu kadar profesyonel olması, iyi yayın açması ve insanlarla iyi geçinmesi gerçekten de çok güzeldi.
***
Evet... Normalde bölüm hazırdı ama okul açıldığı için atamadım ayrıca sadece 3 bölüm ile hikaye 100 okumaya ulaştı, gerçekten de çok mutluyum hepinize çok teşekkürler ederim.
Kısa bir bölüm olduğu için kusura bakmayın, yaz tatili boyunca çok boktan zamanlar geçirdim ve bunlar devam ediyor. Hayatım düzene girerse daha çok bölüm atarım.
Unutmadan oy verin, oy vermeniz beni çok mutlu ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yayıncım [Boy x Boy]
Roman d'amourPembe puantiyeli yatağımda yarı uzanık halde otururken, kucağımda ki laptopdan twitche girmiş feign oynayan bir yayıncı arıyordum. Twitchin arama motoruna Türk ve feign oynayan yayıncıları etiketledim ve ekranı aşağıya doğru kaydırmaya başladım der...