kiedy soobin odkrył, że nie interesowała go płeć przeciwna? na studiach, gdy na domówce jednego ze znajomych przez wyzwanie poleciał w ślinę z nieznaną mu dziewczyną.
pamiętał, że była ładna, ale w jakikolwiek sposób ich pocałunek mu się nie podobał. w przeciwieństwie do tego rundę później z kuzynem właściciela posesji. tę dwójkę musieli odłączać ich współgracze od siebie, bowiem oni sami zbyt bardzo byli pochłonięci sobą, aby zauważyć, że prawie przelecieli się na podłodze na oczach na wpół znajomych.
nie, żeby przeszkadzało to ich pijanym dupom.
jednak dzień później było już gorzej, o wiele gorzej.
do soobina dotarł filmik uwieczniający scenę zbyt wydłużającego się pocałunku dwójki dwudziestoparolatków, w którego trakcie oglądania poczuł, jak trwadnieje jego zakryty jedynie bokserkami członek.
tego dnia pierwszy raz pozbył się erekcji do filmiku z dwoma mężczyznami. po tym wydarzeniu kolejne pół godziny spędził pod zimnym prysznicem, próbując zrozumieć, co się stało parę minut wcześniej.
gdy po opuszczeniu łazienki nadal nie dopuszczał do siebie żadnych racjonalnych myśli, w celu wpadnięcia w stan zapomnienia, sięgnął po alkohol trzymany na ewentualne małe imprezy w jego kawalerce.
i wtedy to w niego uderzyło.
choi soobin był pieprzonym gejem.
CZYTASZ
"PRETTY, PRETTY BOY..." yeonbin. ✔️
Fanfictionsoobin pije, aby zapomnieć, że jest homoseksualny, ale uroczy kasjer z całodobowego wcale mu tego nie ułatwia. krótka historia