Capitolul 1

110 4 0
                                    

"Ok mama,am inteles,o sa iti fie dor de mine,dar intelege ca daca ma zdrobesti in brate nu rezolvi nimic" am rugat-o pe mama pentru a-mi da drumul din stransoare ei iubitoare.

"E bine,pfiuu sa ai grija la bunica,sa o asculti,la fel si pe bunicul Bob,iti voi trimite bani pe card de fiecare data cand ai nevoie,sa ma suni oricand,de preferat macar o data la 3 ore..."

"Mama o sa fiu bine iti promit,am 16 ani ma descurc plus ca bunica are destula grija de mine asa ca nu te mai panica"

"Am inteles draga mea,vreau doar sa fii bine toata vara,ok?Te iubesc!"

"Si eu,mama" imi iau la revedere de la mama si ma urc in avionul care ducea catre Las Vegas.

Ce pot sa spun,sunt o norocoasa ca bunica mea locuieste chiar in Las Vegas si sincera sa fiu sunt prea plictisita de New York.

Punandu-mi castile in urechi,am inceput sa ascult melodia mea preferata si sa privesc pe geam incercand sa adorm.

Nu inteleg unde ma aflu,de ce peste tot unde privesc e doar verdeata care ma inconjoara.Incep sa ma agit pentru ca ma simt oarecum urmarita in asemenea pustietate.
Ma plimb pe acest asa-zis camp incercand sa ies de aici cand deodata vad in fata mea silueta unui barbat ce se indrepta spre mine.Am alergat spre partea opusa si dintr-odata acolo imi aparu o padurice care nu-mi aduc aminte sa o fi vazut inainte,pasii mei erau rapizi dar acel baiat era mult mai rapid ca mine.Cand dintr-odata in timp ce fugeam de el,mi-a aparut fix in fata ochilor mei,si admirandu-i oarecum frumusetea pentru ca trebuie sa zic ca arata chiar bine.

"Cine esti?" l-am intrebat dar raspunsul nu a mai venit...

Am ajuns in Las Vegas,treziti-va" o batranica ma trezeste din somnul meu adanc.

Mda,ca sa zic asa cam astea sunt visele mele,de la un timp visez chestii foarte ciduate de care nu imi pot da seama ce inseamna si incep sa am ca un fel de viziuni si toate acestea fix din ziua in care am implinit 16 ani.

Adancita in gandurile mele,am zarit-o pe bunica care imi facea cu mana din departare,am alergat spre ea,am luat-o in brate si ne-am bucurat ca ne-am revazut.

"Ce frumoasa te-ai facut Elena,nu credeam ca o sa apuc sa te vad asa mare si frumoasa" imi spuse mie bunica.

"Da bunico,ce gluma buna"

"Stiu,nu scapati de mine asa repede." si am inceput sa radem impreuna mergand spre masina bunicului.

Bunica e una din cele mai importante persoane din viata mea,cu ea pot vorbi despre orice,cu mama nu chiar.

Cand am ajuns la casa bunicilor,bunicul Bob m-a condus in camera mea unde m-am instalat foarte repede.

Fiind foarte plictisita mi-am scos laptop-ul si am inceput sa ma uit la un film,bleahh de dragoste,sunt un "geniu",cand mai aveam putin si adormeam la finalul filmului,Bonnie si Caroline,cele mai bune prietene ale mele din copilarie intra pe usa.

"Surprizaaaa" au strigat amandoua si aruncandu-mi cu tot tubul de confetii pe mine.

"Doamneee,fetelor daca ati stii ce dor mi-a fost de voi doua"

"Tu esti de vina ca vii doar odata pe an la bunica ta" s-a rastit sarcastica Caroline la mine.Dupa care ne-am luat intr-o stransa imbratisare de grup.

Eu,Bonnie si Caroline am fost cele mai bune prietene de mici,in fiecare vara cand veneam la bunica stateam pana seara tarziu,si ne jucam pana ne bagau in casa parintii.Si la sfarsitul fiecarei verii ne desparteam si plangeam in hohote,pentru ca eu trebuia sa ma intorc inapoi in New York,dar noi oricum tineam legatura pe Skype,Facebook etc.

"Bun printesa Elena acum iti vei lua niste haine pe tine,pentru ca Las Vegas-ul ne asteapta" imi arunca Bonnie niste haine pe pat si incep sa ma pregatesc.

Ne-am urcat in masina lui Caroline,iar dupa 15 minute de iad cu muzica Contry pe care Caroline ne obliga sa o asculta,oprim in fata unui club mare.

"Parcheaza-o tu,si ii da Caroline cheile unui angajat de acolo"

Am intrat in club,majoritatea persoanele erau baute,fumul de tigari era foarte intens dar era o atmosfera geniala,mi-am inchis telefonul pentru ca mama sa nu ma mai sune si sa ma pot distra linistita.

"Deci Elena,cum ti se pare?" ma intraba Bonnie.

"E prea genial,totul arata genial,inclusiv baietii" radem si incepem sa dansam.

Dansam,dansam,dansam pana ce Bonnie si Caroline s-au pierdut in multime,le-am cautat in tot clubul dar nu le puteam gasi in toata aglomeratia aceea.Am iesit afara sa ma uit dupa ele,dar nu le-am gasit.M-am asezat pe o bordura pentru ca ce e drept,am cam exagerat cu bautura in seara asta.Mi-am pus capul in palme si asteptam,dar nu stiam ce,probabil Bonnie si Caroline au uitat de mine si au plecat acasa fara mine.

"Heii,esti ok?" se opreste un baiat inalt in fata mea si ma priveste de sus.

"Ce?Ce?Daa,sunt foarte bine,imi caut doar prietenele" ma ridic de pe bordura fiind speriata sa nu fi dat de cine stie ce pedofil,dar desigur ca ma desechilbrez si el ma prinde usor.

"Nu sunt pedofil,sa stii" si ranjeste la mine.

"Wow,acum mai citesti si ganduri" si incep sa rad aiurea.Ma uit la el,pentru a ma convinge si atunci mi-am dat seama ca il cunosc de undeva,dar nu stiu de unde.Incercam sa ma uit cat mai atenta la el si sa imi amintesc dar nimic,tot ce vedeam erau doar niste ochii albastri minunati,de care in alte circumstante m-as fi indragostit pe loc.

"Mersi ca te holbezi la mine" imi zambeste el pervers.

"Bine bine,acum lasa-ma sa ma duc acasa,stii cumva de unde pot lua autobuzul?"

"Autobuzul?La 3 dimineata?Nu prea m-ași baza pe asta."

"Am inteles,nu trebuie sa fii morcanos"

"Te pot duce eu acasa,daca vrei"

"Esti strain,nu ma voi urca in masina unui strain"

"Dar pe motorul lui,da" si se indrepta spre o motociclet chiar frumoasa.

"Bine fie" si ne urcam impreuna pe motocicleta.Il tin strans de spate,pentru ca imi era foarte frica de viteza.I-am explicat unde trebuie sa ajungem,si peste cateva minute eram in fata casei bunicii.

M-am dat jos de pe motocicleta,dupa care el m-a strans de umeri,m-a sarutat grabit dar i-am raspuns la sarut pentru ca nu-mi displacea.

Dupa care se uita in ochii mei si incepuse sa imi zica ceva foarte ciudat.

"Vei uita ca ne-am intalnit in seara asta,vei uita sarutul asta te vei duce in casa te culci linistita,apoi dimineata o sa te trezesti mahumura si nu o sa iti aduci aminte doar ca prietenele tale te-au lasat la club si tu ai plecat cu un autobuz la 3 dimineata" si pleaca pe motor lasandu-ma ganditoare,acum mai da si ordine,ca auzi tu sa il uit.Ce ciudat e tipul...a da' chiar,cum il cheama?

Heii asta a fost primul capitol,si prima intalnire a lui Damon si Elena,sper ca v-a placut.Pe parcurs o sa fie mult mai multa actiune,imi doresc sa imi cititi cartea,puteti comenta cu pareri ca sa stiu daca sa o continui,Va pup pe totii!!! :* <3
#scuza-ti greselile.

Epic LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum