Günlerden pazartesi idi.Yeni öğrenciler gelecekti.Merak ediyordum.
Sınıfta oturmuş bunları düşünürken sınıfa yeni öğrenci geldi. Öğrenci-ler değil de öğrenciydi sadece.
Hoca yeni öğrencinin kendisini tanımasını istedi ama:
???
-Beni tanımanıza gerek yok sadece dersimize odaklanın hocam.Sınıfta ani bir sessizlik oldu. Ben gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Sebepsiz yere komiğime gitmişti.
Hoca afalladı topalladı ve en sonunda:,
- Nasıl istersen. İstediğin bir yere otur.Yeni gelen öğrenci bir önümdeki sıraya oturdu.(En arka sırada oturuyorum)
Zil çaldı. Çoğu kişi yeni öğrenci hakkında konuşuyordu. Dedikodu ve söylentiler için baya hızlıydılar. Yeni öğrenci kalktı ve sınıftan çıktı. Onu takip etmeye karar verdim. Ve öyle de yaptım.
Tanımadığım birinin yanına geldi. Yanlarına gitmeye karar verdim. Koşarak yanlarına vardım. İkiside bana bakıyordu. Büyük olan:
-Bir şey mi oldu?
+Ha?
Büyük olan:
-Aptal yanımıza geldin ya bir şey mi oldu bir şey mi isteyeceksin?Sınıftakine dönerek:
+Adın ne senin?
-Napicaksin adımı?
+Merak ediyorum.
-Ee yani bundan bananeBüyük olan söze atıldı:
-Benim adım Ran eğer kardeşimle alakalı bir şey söyleyeceksen sadece bana söyle.+Pekala...
Merakım kursağımda kalmıştı.Resmen kalbim çıt göz yaşım pıt oldu.
Zil çaldığında adını bilmediğim çocuk sırasında oturuyordu.Hemen yanına gittim ve:
+Ben Haruchiyo.Gözlerimi kapatarak:
-Bundan banane seninle tanışmak istemiyorum.+Ama neden sadece adını söylesen bari
-Adimi söylersem siktirip gidicek misin?
+Evet.
-Yaklaş soyleyeyim.
Yaklaştım ve yüzüme tükürdü. Sınıftaki herkes bize bakıyordu. Bir anda Yuzuha gülmeye başladı.(Aynı sınıftayız /yaşlarını unuttum amk aynı yaşta gibi hayal ediverin/)
Ve Yuzuhadan sonra herkes gülmeye başladı.
Çok sinirlenmiştim. Sadece tanışmak istemiştim ve yaptığı şey çok aptalcaydi.
Yakasından tuttum ve:
+Sen kendini ne sanıyorsun ha sadece seninle insan gibi tanışmak istiyorum.Gülerek:
-Adim Rindou. Oldu mu?Yakasını bıraktım. Ve sirama geçtim. Okul çıkışına kadar sınıftan hiç çıkmadım.
Okul çıkışı eve doğru giderken Rindou'yu gördüm. Ve abisini. Önümde yürüyorlardı. Onları takip etmeyi düşündüm. Ve öyle de yaptım.
Gittikleri yol benim evin önündendi. Biraz daha yürüdük ve evlerinin bizim eve çok yakın olduğunu gördüm.
Sonra eve döndüm. Birden bire Rindou'yu sevmeye başlamıştım. Fazla sadist geldi sanırım. Eğlenceli gibi.
/ELİM ACIYOR WAAAAA 550 KELİMEDE KİTABIN BU BÖLÜMÜNÜ BİTİRCEM/
Sabah erkenden sokağa çıktım ve onların geçmesini bekledim. Beklediğime de deydi. Yavaş yavaş geliyorlardı. Hemen yanlarına koştum ve:
+Günaydın.İkiside şaşırmış bir ifade ile bana bakıyorlardı Rindou:
- Senin burada ne işin var?+Evim burada. Sizin eve yakın. Şans eseri geldiğinizi gördüm. Artık yol arkadaşı olabiliriz.
Ran gülümsedi ve:
-Tabi yol arkadaşı olabiliriz.Rin:
-Kesinlikle şans eseridir de neyse okula gidelim artık.Yol boyunca hiç konuşmadık. Arada bir esniyorduk o kadar.
Okula varınca Ran aramızdan ayrıldı. Rin ile sınıfa çıktık. Sınıf boştu daha Zil çalmadigi için kimsecikler yoktu.
Rin sırasına oturdu. Ben de yanına oturmaya karar verdim.
Sohbet konusu açmak için
+Avını seviyor musun?
-Evet.
+En sevdiğin renk ne?
-(Sallıyorum artık) mavi+En sevdiğin arkadaşın kim?
-Arkadasim yok.
+Hmm ama artık ben varım.
-En sevdiğim değilsin ama.
Kalbim çıt göz yaşım pıt.+Nerden geldiniz?
-Neden bu kadar çok soru soruyorsun sabah sabah?
+Sadece merak ediyorum.
-Etme o zaman.
+Sende bana sor.-Hmm neden benimle konuşmaya çalışıyorsun?
Böyle bir soru beklemiyordum. Ne diyeceğimi bilemedim. Biraz düşündüm ve:
+Senle arkadaş olmak istiyorum yalnız olma diye çünkü okula geldiğim zaman çok yalnızdım ve bende insanların yalnız olmasını istemiyorum.
-Anladım.
Sınıfa birden Mucho girdi.Tam sırası ya amk.
-Sanzu Sanzu Sanzu ne zaman paramı ödeyeceksin?
+Eee en kısa zamanda.Bir anda yüzüme bir yumruk geçirdi. Rin bir anda ayağa kalktı ve:
-Adam vericem dedi amına koyduğumun çocuğu.Mucho daha da sinirlenmişti. Burnum kanıyordu.
(550 OLDU AMA KENDİ KENDİME HEYECANLANDİM AS DWHA YAZAM)
Rin'in üstüne doğru yürümeye başladı. Mucho tam Rindou'yu vurmak üzereyken sınıfa Izana girdi.
Izana:
-Ne yaptığını sanıyorsun sen? Bu çocuğun hali ne?Izana okul başkanıydı. Ondan böyle şeyler onun sorumluluğu idi.
(NEYSE YETER BU KADAR BEYNİM DURDU YARIN YAZMAYW DEVAM EDERİM)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Neden Gittin? (Tokyo revengers)•Rinzu•
Teen Fiction̶İ̶l̶k̶ ̶y̶a̶z̶a̶c̶a̶ğ̶ı̶m̶ ̶y̶a̶z̶ı̶ ̶v̶e̶y̶a̶ ̶h̶e̶r̶ ̶n̶e̶y̶s̶e̶ ̶i̶ş̶t̶e̶ ̶b̶o̶k̶ ̶g̶i̶b̶i̶ ̶o̶l̶a̶b̶i̶l̶i̶r̶ ̶ş̶i̶m̶d̶i̶d̶e̶n̶ ̶k̶b̶ 𝕊𝔸ℕℤ𝕌'ℕ𝕌ℕ 𝔸Ğℤ𝕀ℕ𝔻𝔸ℕ