Na základní škole v New Yourku jsou velmi chytří žáci. Je to jedna z nejchytřejších škol v Americe. Ema Libroová ze 7.A je chytrá, ale také nejhezčí holka z druhého stupně. Je jí 13 let. Má dlouhé blonďaté vlasy a modré oči. Závodně tancuje a také ráda zpívá. Má dva sourozence a to bratra Thomase, kterému je 16 let a sestru Emily, které je 9 let. Rodina Emy je velmi bohatá. Eminými nejlepšími kamarádkami jsou Denisa a Sablaida. Tráví spolu spoustu času. Jednoho dne, když Ema přijde ze školy domů, vidí oba rodiče sedět na sedačcea jsou smutní. Emi musíme ti něco říct, řekne maminka. Ema se hned zhrozí, že se děje něco moc zlého. Co mi chcete říct, odpoví. Budeme se s tatínkem rozvádět! Aha, řekne Ema. Tatínek pojede na velkou služební cestu do Austrálie na jeden rok. No a já už jsem si našla nového chlapa. To jen kvůli tomu, že táta pojede na služební cestu se rozvádíte. Já vás dospělý vůbec nechápu, odběhla k sobě do pokoje a zabouchla za sebou dveře. Začala si balit věci, ale vtom někdo zaklepal na dveře. Byla to Emily. Asi už si o tom slyšela co? zeptala se. Jo, slyšela. A co je nejhorší musíme se dohodnout, kdo z nás bude bydlet u táty. Cože? proč u táty? zeptala se Ema. Tak ty o tom nevíš. No až se táta vrátí ze služební cesty, jedna z nás k němu půjde bydlet, rozhodli to rodiče. Jo už víš koho si máma našla? zeptala se Emily Emi. Ne, to fakt nevim. Jmenuje se nějak Tomas Rees. Cože??? Tomas Rees? No to snad ne. To je můj učitel na Dějepis. Druhý den ve škole o přestávce se Ema bavila s kamarádkama a vtom okamžiku ji Tomas Rees pozdravil a řekl jí, že už se těší na večer, až spolu budou všichni večeřet. Hmmm moc pěkný, řekla si pro sebe Ema. Večer když přišla domů tak už všichni seděli u stolu a večeřeli. Kde jsi byla naše malá princezno?, zeptal se jí Tomas. Kde jsem byla?, do toho vám nic není a neříkejte mi tak dětinsky!, rozčílila se a hned odběhla k sobě do pokoje. No to snad není možné, on už se mě bude ptát, kde jsem byla?, to je snad moje věc nebo ne? Hele Emi za týden máš narozeniny, tak jsem přemýšlela co by jsi chtěla za dárek, zeptala se jí máma. No tak fajn já si to ještě rozmyslím, odpověděla. Další den než Ema šla do školy, matce a Tomasovi řekla co si přeje. Tak fajn. Od tebe mami si přeju nové sluchátka no a od vás Tomasi nejlepší, nejnovější a nejdražšší notebook. Aha, a není to moc drahé zeptal se Emi Tomas. Ne není, teda pokud chcete s námi bydlet, řekla Ema Tomasovi. Ve škole se bavila se Sablaidou a všechno jí řekla, co se u ní doma děje. A já ho budu pořád a pořád provokovat ať z našeho domu vypadne, debil jeden. Jak já ho nes-ná-ším. Když přišla Ema ze školy domů, nečekala co jí Tomas udělal. Přišla do svého pokoje a co neviděla. Tomas se jí hrabal v osobních věcech jako je např.deníky, openkarta, dívčí hygienické věci apod. Co to děláš, zeptala se ho. Lekl se a vůbec Emu neslyšel, že přišla ze školy. Mmm nic. Vy se mi hrabete v mých osobních věcech, řekla. Vypadněte a vystrčila ho z pokoje. Napadlo jí, že by mohla zavolat na linku bezpečí. A také tak učinila. Na lince bezpečí jí vše vysvětlili co by měla dělat. Rozhodla se, že uteče z domova. To jí samozřejmě na lince bezpečí neporadili. Když byla půlnoc a všichni spali, měla sbalené věci a tajně utekla z domu. Šla spát do místního hotelu. Ráno byli všichni vyděšení, kam se Ema poděla.