Další den mi nebylo dobře, proto jsem ani nešla do školy. Ale raději bych do školy šla, neboť byl se mnou doma zase Tomas. Bála jsem se, kdy stiskne kliku od mého pokoje a vejde dovnitř. Když jsem se šla dopoledne vysprchovat, Tomas nějak odemkl dveře od koupelny a vstoupil. Viděl mě celou nahou ve sprše. Slékl se a vešel do sprchy za mnou. Sprchovali jsme se spolu a on mě celou ochmatával. Vypadni, řekla jsem mu. Já se s tebou rád sprchuju a proto nevypadnu, pousmál se. Když jsem vycházela ze sprchy a chtěla jsem se osušit, Tomas mě celou chytil a přitáhl k sobě. Zavřel nás oba zpátky do sprchy, pustil horkou vodu a opět mě znásilnil. Byla jsem unavená a padala jsem dolu, ale Tomas mě chytil a přitáhl si mě k sobě blíž. Asi po čtvrt hodině nás oba osušil a šli jsme spolu ke mě do pokoje. Hodil mě na postel, zatáhl rolety, pustil hudbu a všude po pokoji byla taková tma, že jsem na něj ani neviděla. Pak skočil ke mě do postele, přikryl nás peřinou a bylo to tu zas. Jak se ti to líbí, zeptal se mě. Nechtěla bys to častěji? Na tohle jsem ani nedokázala odpovědět. Častěji? Dyť mě každý den znásilní více jak desetkrát a chce to ještě častěji? Vím, že máš za týden narozeniny, tak tohle máš k nim, řekl mi. Cože? Já mám jako k narozeninám dárek sex, neboli znásilnění několikrát denně? Pak jsme spolu usnuli ani nevím jak se to mohlo stát. Asi z toho jak jsme byli oba dva unaveni. Vzbudili jsme se ve tři. Tomas se rychle obleknul, protože slyšel jak domu přichází mamka. Odešel z mýho pokoje jen taktak, mamka byla už na schodech a divila se, proč byl u mě v pokoji. Kdyz mamka vešla ke me do pokoje, uviděla me celou nahou, protože jsem se ještě nestihla oblect. Co se tady delo, zeptala se. Oba jsme mlceli.
Další díl doufám, že se vám líbí. Byla bych ráda za lajky a komentáře.