Chaeyoung'in ilkokuldan beri arkadas oldugu, Nayeon adinda bir kiz vardi. Suanda liselilerdi ve hala konusuyorlardi. Nayeon cok sosyal bir insandi bu yuzden okuldaki cogu kisiyle arkadasti fakat en yakin arkadasi olan sadece 2 kisi vardi, bunlarda Momo ile Chaeyoung'di. Chaeyoung'in ilkokulda tek arkadasi Nayeon'du, ortaokulda da oyleydi fakat liseye gecince her sey degismisti. Chaeyoung'in hic arkadasi yoktu, cok utangac birisiydi. Genelde evinde kendisini sıkkın hissettigi zamanlarda sarki yazardi. Hislerine karsi. Nayeon'da, Chaeyoung'in evine geldigi bazi zamanlarda ise Chaeyoung'in yazdigi sarkilari okurdu. Hepsi cok hos sarkilardi. Nayeon lisede bir arkadas grubunun olmasini cok istiyordu fakat her ne kadar okulun coguyla arkadas olsa da herkesle grup kurmaya guvenemiyordu. Nayeon, iki yakin arkadasini tanistirip, bir daha ki zamanlarda beraber takilmayi planliyordu. Bunun icin pazartesi gununu bekleyecekti.
- 2 gun sonra -
Nayeon, sabah Chaeyoung'a yazdi.
nayeon
hey chaengie!
gunaydinchaeyoung
ahh, gunaydinnayeon
bugun okula beraber
gidelim mi?
sana yolda bir sey
anlatacagimchaeyoung
peki olur- 15 dakika sonra -
Nayeon, Chaeyoung'a selam verdi ve beraber okula dogru yurumeye basladilar. Nayeon yaya gecidinden gectikten sonra Chaeyoung'a anlatmaya basladi. "Chae, benim bir arkadasim var. Adi Momo, cok samimi ve cok tatli birisi. Onunla tanismak ister misin?" Chaeyoung ilk basta sessiz kaldi, tanismalar hic ona gore degildi fakat o da yeni arkadaslar ve yeni insanlarla tanismak istiyordu. Chaeyoung, bir sure dusundukten sonra kabul etti, Nayeon ise cok sevinmisti. Okula geldiklerinde beraber Momo'yu beklediler.
Birkac dakika sonrasinda Momo geldi. Momo, Nayeon ve Chaeyoung'a "Gunaydin" dedi, onlarda karsilik verdi. Ardindan Momo cantasini sirasina koyup Nayeon'la Chaeyoung'in yanina geldi ve Chaeyoung'la tanismak istedigini belirtti. Tanistiktan sonra Chaeyoung, Momo'yu cok sevmisti. Momo, gercekten Nayeon'un dedigi gibi cok tatli ve cok samimi bir kizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love song | mochaeng
Fanfictionkendini her sıkkın hissettigin de kendi kendine sarki yazan chaeyoung, en yakin arkadasi nayeon'un bir arkadasi olan momo'ya asik olmustu. baslangic: 25.06.2022 bitis: 10.07.2022