5.

111 15 3
                                    

Chaeyoung, sabah cok mutlu bir sekilde uyandi ve hemen kahvalti yapmaya gitti. Kaseye gevrek ve sut koydu, ardindan telefonunu alip Nayeon'a yemegini yerken mesaj atti.

chaeyoung
nayeonnn
gunaydinnn

nayeon
gunaydinn
noldu cok mutlusun
galiba

chaeyoung
momo ona yazdigim
sarkiyi cok begendiii

nayeon
aa evet banada
soyledi oyleymiss
cok sevindim senin
adinaa

chaeyoung
tesekkur ederimm
pek begenecegini
dusunmuyordum aslinda
sarki o kadar icime sinmemisti
ama begenmesi beni cok
mutlu etti gercekten

nayeon
cok iyii

Chaeyoung, kahvaltisini bitirdikten sonra giyinmeye gitti. Hava o gun biraz sicak oldugundan altina bol bir pantolon, ustune crop ve gomlek giymisti. Saclarini salip taradi, kolyesini ve yuzuklerini taktiktan sonra parfumunu sıkıp okula gitti.

Okulda Nayeon'u bekledi ve sonunda geldi. Nayeon ile beraber Momo'nun sinifina gittiler ve Momo oradaydi Momo'yu yanlarina cagirip dogum gununu yeniden kutladilar, sarildilar. Momo, Chaeyoung'a elindeki kagidin ne oldugunu sordu. Chaeyoung'da "Sana yazdigim sarki, sana verecegim." diyerek cevapladi. Momo cok sevinmisti ve yineden Chaeyoung'a sarilmisti. Chaeyoung sonrasinda ona sarkiyi verdi ve Momo tekrardan tesekkur edip sarkinin gercekten cok guzel oldugunu soyledi, ardindan Nayeon "Gercekten cok guzel." diyerek cevap verdi. Teneffus zili caldiktan sonra ucude siniflarina gittiler. Chaeyoung ders boyunca Momo'yu dusunmustu. Onu gercekten cok seviyordu fakat Momo onu sadece "yakin bir arkadas" olarak goruyordu. Chaeyoung'u uzen tek seyde zaten buydu. Momo'ya hislerini ifade edebilseydi her seyin daha iyi ve duzgun olacagini dusunuyordu. Boyle davranmayi o da istemiyordu ama elinde olan bir sey degildi, insanlardan cok korkuyordu. Chaeyoung, derste bunu dusunurken bir anda aklina Nayeon geldi ve ona bunu anlayabilecegini dusundu. Bir yandan Nayeon anlattiklarini Momo'ya anlatirsa diye korkuyordu ama Chaeyoung, ilkokuldan beri Nayeon'a cok sey anlatmasina ragmen hicbir zaman Nayeon onlari kimseye anlatmamisti. Nayeon'a guveni tamdi ama korkuyordu. Dusundu dusundu ve Nayeon'a bu olayi yuzyuze anlatmaya karar verdi.

love song | mochaengHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin