Diger gun Nayeon, Chaeyoung'a yazdi. "Chaeng, ben cok hastayim bugun okula gelemeyecegim" Chaeyoung'da "Gecmis olsun Nayeonie, umarim kisa surede duzelirsin" yazip telefonunu kapatti ve okul icin giyinmeye gitti. Kiyafetlerini giydikten sonra cantasini sirtina takip okula dogru gitmeye yol aldi. Okula geldiginde sinifa girdi ve sirasina oturdu, ardindan eline telefonunu ve kulakligini alip ders baslayana kadar sarki dinledi. Birkac dakika sonra ona seslenen bir ses oldugunu duydu ve kulakligini cikartip sinifin kapisina dogru bakti, Momo orada Chaeyoung'i cagiriyordu. Chaeyoung hemen Momo'nun yanina gitti ve "Gunaydin" dedi. Momo'da ona karsilik verdikten sonra biraz sohbet ettiler. Konusmalari bittikten sonra Momo, Chaeyoung'a "Nayeon sanada soyledi mi? Cok hasta olmus" dedi, Chaeyoung'da bildigini soyledi. Ardindan ders zili caldi ve Momo, Chaeyoung'a "Sonra gorusuruz" diyerek kendi sinifina gitti. Chaeyoung'da sinifa geri girdi. Chaeyoung dersten cok sıkıldıgı icin ogretmenden lavaboya gitmek icin izin aldi, tam siniftan cikip lavaboya dogru giderken arkasindan bir kapi sesi duydu ve arkasina bakti, Momo sinifindan cikiyordu fakat Chaeyoung Momo'yla konusurken cok utanip tedirgin oldugundan Momo'yu gormemis gibi yapti fakat Momo, Chaeyoung'i gorur gormez yanina kosmustu. Beraber lavaboya gittiklerinde Momo, Chaeyoung'a "Dersten cok sıkıldım oylesine lavaboya geldim, sen?" dedi. Chaeyoung'da "Bende" diyerek cevap verdi. Biraz konustuktan sonra teneffus zili caldi ve Chaeyoung kendini biraz zorlayarak desede Momo'ya "Beraber bahceye cikalim mi?" diye sordu. Momo'da kabul etti. Beraber bahceye cikip dolastilar. Momo, Chaeyoung'in elini tutmustu Chaeyoung utanctan oluyordu, kalbi cok hizli atiyordu ve cok tedirgindi, Momo ona "Chaeyoung, iyi misin? Bir sorun mu var?" gibisinden sorular sormaya basladi. Chaeyoung'da iyi oldugunu herhangi bir sorun olmadigini soyledi. Ders zili caldiginda ikiside sinifina cikti ama Chaeyoung cok utanmisti. Momo'nun elini tutarken, onunla konusurken. Ona ne zaman alisacagini hala bilmiyordu.
Okul bitti ve herkes evine dondu.nayeon
chaeyoung bir sey
soyleyecegimchaeyoung
efendimnayeon
sey 1 hafta sonra
yani ayin 9'u Momo'nun
dogum gunu ona hediye
olarak ne alalim?chaeyoung
sen bileklik ile
kolye alirsin bende
eger yapabilirsem
ona ozel bir sarki
yazarim, olur mu?nayeon
cok iyii
senin ona sarki
yazmana bence cok
sevinecekkchaeyoung
iyi o zaman ben
yapmaya calisayim,
bitirdigimde sanada
atarim sende bir okuyup
dinlersin ona gore Momo'ya
veririmnayeon
tamam olur
cok iyi fikirchaeyoung
bencedee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love song | mochaeng
Fanfictionkendini her sıkkın hissettigin de kendi kendine sarki yazan chaeyoung, en yakin arkadasi nayeon'un bir arkadasi olan momo'ya asik olmustu. baslangic: 25.06.2022 bitis: 10.07.2022