Kapitola 1.| Začátek konce

15 2 0
                                    

Ahoj, jak se máš? Jmenuju se Lara a mám dva domovy. Mám rozvedené rodiče. Na prázdniny jezdím k tátovi. Chtěla bych k němu jezdit častěji..podporuje mě. Je mi 17 a jsem od 6 blázen do Harryho Stylese. Jsem Bisexuálka, 175cm vysoká a štíhlá. Single samozřejmně, kdo by mě chtěl? Jsem u táty v New Yorku a konečně se mi podařilo získat lístky na Harryho koncert 16.8. hned za bariéry. Jsem tak šťastná! Určitě si to užiju. Tohle bude to nejlepší léto! Je 14.7. jen měsíc a uvidím ho. Nemůžu se dočkat. Mám v plánu zpívat z plných plic a tancovat. Vytvořím takovou tu ceduli se vzkazem. Napíšu tam "Děkuji ti za všechno" zajímala by mě jeho reakce. Půjdu tam s nejkou a budeme mít matching outfity. Má ráda Harryho, ale ne tak moc jako já. Nezná všechny texty, ale to se ještě doučí. Jmenuje se Nella, známe se od školky. Je o měsíc mladší než já. Jsme si fakt blízké. Skoro všechno děláme spolu. Posloucháme spolu Harryho písničky, zpíváme je, chodíme na nákupy, smějeme se spolu, spíme u sebe. Já miluju všechny Harryho písničky od A do Z. Poslouchám je skoro furt. Před spaním, po probuzení, když jsem smutná, když jsem šťastná..prostě pořád. Mám Harryho merch, figurky, alba, plakáty, fotky, oblečení s motivy Harryho, tašky, boty a dokonce i jeho voňavky. Nemůžu přestat se koukat na jeho úsměv. Miluju ho.

Čau, doufám, že se ti tato kapitolka líbila a že možná napíšeš komentář a ohodnotíš mi obsah. Omlouvám se za případné chyby. Opatruj se. Mám tě ráda<3

ObssesionKde žijí příběhy. Začni objevovat