Kapitola 6.| Herečka a možná i modelka

11 2 1
                                    

Dneska jsem se probudila v 8:35. Mám dost času, když mi focení začíná až v 15:30. Ještě můžu chvíli spát a pak už budu vstávat. Na instagramu mám asi milion upozornění. Furt mi píšou fanoušci, jak jsem úžasná a že se těší, až mě uvidí v Stranger Things. Někteří si i koupili lístky na New York fashion show, aby mě viděli. Jsem poctěna. Snažím se i odpovídat na zprávy, ale je jich fakt moc. Usnu a probudím se asi v 10:15. Vstanu a jdu se nasnídat. Pak si vyčistím zuby, obléknu se a prostě se připravím. Vyfotím nějaké fotky s mým outfitem a pomalu vyrazím. Je 11:00 a já se rozhodla, že si koupím nové boty(takové ty robustnější s platformou). Narazím i na pěkné roztrhané baggy džíny. Přicupitají ke mně faninky a chtějí fotky. Udělám si je s nimi, podepíšu jim fotky a obejmu je. Když vycházím z obchoďáku, už je 12:30. Jdu se naobědvat do restaurace poblíž a pak si dojdu do Starbaksu, kde potkám Oli. Popovídáme si a vydáme se spolu. Prý to má po cestě. Dorazíme kolem druhé hodiny odpoledne. Rozloučily jsme se a mě si přebraly pracovnice. Nalíčily mě a oblékly. Když jsem byla připravená, tak mě dovedly na plac. Už tam byli ostatní modelové a modelky. Nejdřív ke mně promluvil šéf agentury a pak fotograf. Už na mě došla řada, stoupla jsem si před bílé plátno a fotograf mě začal fotit a říkal mi, jaké pózy mám dělat. Celé focení zabralo asi hodinu a půl bez příprav. Byla jsem ráda, když to zkončilo a já mohla jít domů. Doma jsem se podívala na instagramový profil agentury, co mě zaměstnala a už tam mám své fotky. Zase mám zaspamovaný profil zprávami od fanoušků a komentářů pod mým příspěvkem.

7.3.

12.3. začíná fashion week v New Yorku a já tam mám být už zítra kvůli přípravám. Ještě 3.2. jsem měla focení pro Prada, ale to nebylo tak převratné. Odlétá se dnes večer soukromým tryskáčem naší agentury. Dneska vstávám v 10:30 a odlétá se v 19:30. Musím si zabalit a koupit si nějakou kabelku, protože ty co mám jsou zdevastovaný. Vstanu z postele a jdu si dát k snídani vafle s lesními plody a kakaem. Pak si vyčistím zuby a u toho poslouchám Harryho Stylese. V tom mi zabrní mobil. Je to Harry.

Harr Styles: Ahoj. Slyšel jsem, že dneska odlétáš.

Lara Dose: Dobrý den. Od koho?

Harry Styles: Od Oli. A prosím, moc tě prosím, už mi nevykej.

Lara Rose: Aha. A jak když vás neberu jako kamaráda, ale jako celebritu.

Harry Styles: Tak buďme kamarádi.

Lara Rose: Fakt? Vy to chcete?

Harry Styles: Ano. Chci.

Lara Rose: Tak dobrá. Můžu ti říkat Hazza?

Harry Styles: Ano. Byl bych moc rád.

Lara Rose: Dobře. Můžeš mi říkat Lary. Říkají mi tak kamarádi.

Harry Styles: Mile rád. Užij si to v New Yorku. Já už musím, tak ahoj.

Lara Rose: Díky, užiju. Ahoj.

Hustý. Já tykám Harrymu. Odložím mobil a jdu se připravit. Je 11:00 a já se jdu obléknout. Vezmu si crop rop a kraťasy. Přehodím si přes to kostkovanou košili abych to oživila, jelikož jsem celá v černé. Dokonce i kabelku a boty mám černé. Udělám si takový rozcuchaný a přece upravený drdol se skřipcem. Moc se mi to líbí a tak se vyfotím v zrcadle svým samsungem A50. Vím že většina celebrit má IPhone, ale já to nepotřebuju. Alespoň vynikám. Už je 12:00 a tak se jdu naobědvat do své oblíbené čínské restaurace. Dám si nudle s kuřecím masem. Mňam.

Jsem na letišti. Čekám akorát na přílet letadla. Nemůžu se dočkat na NYC. Spousta nových věcí a hlavně fashion week, kde budu modelka. Nemůžu tomu uvěřit. Nikdy bych neřekla, že by ze mě mohla být modelka, natož herečka. Prostě by to do mě nikdo neřekl a kdybych jim před rokem řekla, že budu herečka, tak by se asi trochu smáli. Přecejen je to absurdní.

Let byl bájo. Nádherné mraky a prostě  klídek. Žádná řvoucí mimina a podobně. Jen klid a poslech Harryho písniček. Mám režim letadlo samozřejmně. Nechci způsobit havárii. Rozhodně tu nehodlám umřít. Je mi teprve 16 bože. Nemůžu si dovolit umřít. To by bylo dost v nevhodný okamžik. Takhle debilně pojít. V letadle se mi podařilo usnout a probudit se až při přistání.

Jakmile jsem se dostala na hotel, lehla jsem a ani jsem se nehla. Tenhle den byl fakt fuška. Čeká mě ještě tolik věcí. Dobrou NY.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 09, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ObssesionKde žijí příběhy. Začni objevovat