Kapitola 3.| Koncert

7 2 0
                                    

Je 16:30. Jsme tu brzo, abychom si našly ta nejlepší místa. Ukážeme lístek ochrance a ta nás pustí dovnitř. Máme V.I.P. a jdeme si stoupnout dopředu zhruba doprostřed. Chodí tam lidi po podiu, kontrolují zvuk a kamery. Je to neuvěřitelné, jsme tady, jsme vepředu. Pohltila mě panika. Nella mi pomůže, jako vždy. Zabereme si tu místo a jdeme se projít. Hádejte co. Potkaly jsme Mitche. Prostě se tam procházel. Pozdravily jsme ho a popřály mu hodně štěstí, řekly jsme mu, že jsme hned vepředu a pak jsme šly dál. Slušelo mu to. Jak jsme se tak dál procházely, tak jsme ztratily pojem o čase, už bylo 19:30. Šly jsme si stoupnout na svá místa. Bylo tam plno. Všude spousta lidí. Za půl hodiny to začne. Jsem nervózní a Nella se na mě s obavama podívá a zeptá se mě, jestli jsem ok. Řeknu, že to jde.

20:00

Už to začlo. Jakmile je Harry na podiu, tak se na mě podívá a usměje se. Vytáhnu svou ceduli. Zpíváme z plných plic. Jako první hrál Music for sushi restaurant. Bylo to boží..tancovaly jsme, zpívaly a vůbec. Parádně jsme si to užily. Harry si přečetl mou ceduli a odpověděl "Ne, já děkuji tobě." Celou dobu se na mě koukal a usmíval se. Já jsem skoro celý koncert probulela. Ani Nella mě nedokázala uklidnit. Harry mě nakonec pozval na stage a řekl, že mě viděl brečet a že mě hned poznal. Pochválil mi šaty a účes. Po zkončení koncertu mi ještě podal vzkaz. "Sejdeme se v šatnách. Harry" Celý mi to přišlo divný. Ukázala jsem to Nelle a ta mi řekla, ať jdu. Našla jsem šatny a zeptala se ochranky, jestli můžu dovnitř a ukázala jsem jim ten vzkaz. Vešla jsem a zabouchla za sebou dveře, rozhlédla jsem se. Ke mně si to mířil nějakej chlapík. Asi manager či co. Zeptal se mě co tu chci a já řekla, že jdu za Harrym. Asi mě slyšel, protože se objevil za managerem a řekl mu, ať odejde. "Omlouvám se za Luka, je to můj manager." Jo! Trefa. "Jo, v pohodě." Zajímalo by mě, co mi Harry chtěl. Povídali jsme si a on se mě zeptal, jestli plánuju být zpěvačkou. Řekla jsem mu, že studuju hereckou konzervatoř a jakmile jí ukončím, tak zkusím nějaký film, nebo seriál. Asi bych zkusila Stranger Things. On mi řekl, že to je škoda, protože jsem zpívala fakt dobře. To beru jako kompliment. Nakonec se mě zeptal na telefonní číslo a instagram. Si dělá prdel ne? Dala jsem mu oboje věci a on mi dal svoje telefonní číslo. Nějaký trapný vtip. Potom jsem odešla a vše řekla Nelle. Byla za mě šťastná. Odjely jsme každá do svých domovů a šly jsme spát, teda alespoň já.

Ahojda, omlouvám se za případné chyby. Tak co? Jak se ti to zatím líbí? Jak se máš? Jedl/a si? Jestli ne, tak to koukej napravit. Jsi krásný/á! Opatruj se.<3

ObssesionKde žijí příběhy. Začni objevovat