Sevgili Kardeşim

133 14 0
                                    

17.03.1951

Sevgili kardeşim. Maddi ve manevi desteğin için teşekkür ederim. Anne ve babamın aksine yanımda durman benim için fazlasıyla değerli. Bazen kendi kendime düşünüyorum; Acaba Jisung'u benim yerime başka bir aile evlat edinseydi daha mı iyi olurdu? Bir annesi ve babası, kendisine destek olan kardeşleri olsaydı. Jisung okulda zorbalığa uğruyor abla. Sadece öğrenciler tarafından değil de üstelik. Öğretmenine bir mektup yolladım geçen hafta. Tüm sınıfın önünde okuyup ispiyoncu olduğunu söylemiş. Ne yapacağımı bilmiyorum. Çevremizde başka okul yok, uzağa göndermek için de maddi imkâna sahip değilim. Bazı günler fazla mesaiye kalıyorum ancak okul Jisung için yeteri kadar zorluyken bir de ben onu tek bırakmak istemiyorum. Jisung'u ağlarken görmek canımı çok yakıyor. Geçen ay eve geldiğinde yaralıydı. Çocuklardan biri kafasını kara gömmüş. Nefes alamadım baba, dedi. Öleceğinden korkmuş. Çantasını yırtmışlar. Defalarca özür diledi benden. Onu almak için çok çabaladın sahip çıkamadım, diye. Ben de özür diledim. Çocuğuma düzgün bakamadığım için. Göz yaşlarını silerken tutamadım kendiminkileri. Ben nasıl bir babayım ki, evladımı koruyamıyorum. Minik ellerini yüzüme koydu, bu sefer o benim yaşlarımı sildi. İkimiz de sakinleşince yemek yedik birlikte. Birlikte uyuduk uzun zaman sonra. Annem ve babam hâlâ kızgın bana biliyorum. Hâlâ utanıyorlar benden. Ancak ben hiç pişman değilim. Jisung'a sahip olduğum için hiç pişman değilim. Umarım Jisung'da bana sahip olduğu hiç pişman olmaz. Sana yazmak beni rahatlatıyor abla. Yanımda olduğun için çok minnettarım.
Sevgilerimle.

Kardeşin Jaemin

I'll Be Your Lover || NoMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin