Ölüm

91 7 0
                                    

15.04.1954

Evde ölüm sessizliği hakim abla. Dün Jeno'nun babasının öldüğünü öğrendik. Jeno çok kötü oldu. O neşeli adam gitti yerine ölü biri geldi sanki. Belli etmemeye çalışıyordu ama her arkasını döndüğünde düşen göz yaşlarından haberim vardı benim. Dizime yatırdım, saçlarını okşadım saatlerce. Göz yaşlarının değdiği her yeri teker teker öptüm. Sabaha kadar uyuyamadı, onunla birlikte benim de gözüme bir damla uyku girmedi. Sabah güneşin ilk ışıklarıyla gözlerini kapattı. Hayatımda tanıdığım en güçlü adamın yıkılışına şahit oldum dün gece. İlk duyduğunda yere çökmüştü şimdi hepten tek kaldım, diyerek. Elimi omzuna koyup okşadım usulca. Asla yalnız olmadığını bilsin istedim. Başını boynuma yasladı. Saçlarını sevdim.  Jeno'nun canı yandıkça benim de içim parçalanıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum? Ne yaparsam daha iyi hisseder? Son mektubunda Jeno ve Jisung'la yanına gelmemizi istemiştin. Jeno'nun babasını kaybettiğimiz için henüz bu konuyu konuşamadık. Kendini toparladığında aşık olduğum adamı ve çocuğumu seninle tanıştıracağım. Jisung bebekleri çok seviyor. Yeğenimi çok seveceğinden eminim. Buradaki insanlar çocuklarının Jisung'la arkadaşlık kurmasına karşı. Bu yüzden de başkalarının bebeklerinin yanına bile yaklaşamıyor. Şimdi Jeno'nun yanına gidiyorum. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle.

Kardeşin

I'll Be Your Lover || NoMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin