İnanamıyorum. Yine taşınıyoruz ama bu sefer farklı bir şehire ANTALYA'ya! Bu iyi bir şey mi bilmiyorum. İstanbul'daki herkesi, herşeyi bırakmak ve orada yeni bir hayat kurmak, tam da herşey düzelmeye başlamışken!
Bavulları topluyoruz, hemde ne zaman biliyor musunuz, ŞİMDİ! Yarın yola çıkacağız. Orada bir özel okula gidecekmişim, şirin, tatlı, güzel ve dersleri iyi olan bir kız olacakmışım. Aman ne güzel! Ben belki böyle mutluyum, babam polis olunca tayini çıktı, istesekte istemesekte yeni bir şehir.
Akşam olur...
Anne biraz bakar mısın?dedim. Annem geldi ve efendim dedi. Bende evimde, yatağımda, odamda son gecem.dedim. Annem kızarak Saçmalama! Dedi.
Artık uyumam gerekiyomuş, yarın sabah erken kalkacakmışız...Sabah uyandımda, daha doğrusu öğlen saat 12'de uyandım da evin önünde bir kamyon. Nakliye kamyonu.
Aşağı indim ve anneme "Nasıl yani bu kamyonla mı Antalya'ya gidicez"dedim. Annem bana ters ters baktı ve Tabiki hayır, biz uçakla gidicez eve bakıcaz, akşama doğru kamyonla eşyalarımız gelicek. Dedi. Banada tamam demek düşer. Arkadaşlarımla dün vedalaşmıştım Allah'tan! Sonunda havalimanına geldik ve uçağa bindik...Sabah erkenden kalktım ve test çözmeye başladım. Annem dedi ki "Naz beni şaşırttın doğrusu, ders çalışıyorsun, hemde sabah erkenden kalkmışsın! Bende annecim bundan sonra sizi üzmiicem.dedim. O da hadi bakalım aşağı in ve yeni arkadaşlarınla tanış.dedi
Aşağı indim. Yaklaşık 8 kız vardı! Onlarla tanıştım bir tanesini daha çok sevmiştim, Öykü! Onunla sözleştik. Akşam 7 de havuzbaşında buluşup, sohbet edip, herşeyimizi anlatıcaktık.
Evt sonunda toplandık. Ben ona herşeyimi anlattım o da bana ve noldu biliyo musunuz? Hayır, o da benim gideceğim özel okuldaymış ve o da 8'e geçmiş. Bizde kaydımı onun sınıfına yaptırıcaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şirin Kız Olmak
ChickLitArkadaşlar Türkler genelde önsöz okumayı sevmez o yüzden uzatmayayım. Bir genç kızın hayatını yazdım, şimdiden herkese teşekkürker. Vote please