Eveet bugün, ben, Pınar ve Öykü sinemaya gideceğiz. Markantalya ' ya. Neyse biz geldik Markantalya'ya, önce yemek yedik, sonra sinemaya gittik.
-Film çok güzeldi.(Pınar).
-Bencede.Öykü, sen nasıl buldun?(ben).
-Muhteşemdi, gülmekten kırıldım canlarıım.(Öykü).Bu arada ben Öykü ve Pınar'ı dün tanıştırıcaktım, ben tam gittim, onlar birbirine sarıldı, ne olsa beğenirsiniz? Öykü ve Pınar kuzen çıktı! Böylece kimse yabancılık çekmiyor.
-Neyse kızlar, Gratis' e gidelim mii? (Ben).
-Eveeet! (Kızlar).Biz tam yürüyen merdivenden iniyorduk, o sırada arkamızdaki küçük çocuk bize çarptı. Ben Öykü'ye çarptım, Öykü Pınar'a. En önde Pınar olunca düştü, Allah'tan 3 basamak kalmıştı. Ama yinede kötü düştü, biz Öykü'yle önce birbirimize baktık, sonra Pınar'a ondan ses soluk yoktu! Kolu morarmıştı.
Hastaneye gittik biz. Pınar gözünü açtı...
-Kızlar, neden geldik buraya, ben neden yatıyorum? (Pınar).
-Nasıl yani düştüğünü hatırlamıyor musun? (Öykü).
-Hayır, tabiki hatırlıyorum, ama hastanelik bir durum yoktu ki. (Pınar).
-Nasıl? (Öykü ve ben birbirimize bakarak aynı anda söyledik.).
-Pınar, kolun kırılmış, nasıl hastanelik bir durum yok! Hemde iki yerden!(ben).
-Nasıl yani?(Pınar).Doktor gelir...
-Pınar, nasıl hissediyorsun?(Doktor).
-Sol bacağım ağrıyor. (Pınar).
-Nasıl yani?(Doktor).
-Evet, sol bacağım.
-Film çekelim! (Doktor).Doktor hemşireleri çağırır. Film çekilir.
-Birşey yok sadece zedelenmiş.(Doktor).
-Teşekkürler. (Pınar).Pınar taburcu olur, ailesiyle birlikte eve gelirler.
-Bir ay içerisinde site dışına yanında biz olmadan çıkmak yasak!(Pınar'ın babası).
-Nasıl yani? Ben hiç birşey yapmadım baba!!!
-Bence de canım, Pınar haklı, onun hiçbir suçu yok.(Pınar'ın annesi).
-Peki, bu seferlik affettim, ama bir şartla...(Pınar'ın babası).
-Neymiş o şart? (Pınar).
-Dikkat edeceksin! Hemde çokk!Pınar içinden "denerim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şirin Kız Olmak
ChickLitArkadaşlar Türkler genelde önsöz okumayı sevmez o yüzden uzatmayayım. Bir genç kızın hayatını yazdım, şimdiden herkese teşekkürker. Vote please