Akşam Öykü beni aradı.
-Bana bak kızım, o Pınar denen kızı birdaha görmek istemiyorum!
+Öyküüü, nolduuu?
-Yaa havuzbaşında şezlonga geçmiş, kalkar mısın dedim, "kalmıyorum senin mi?" dedi. Olaylar büyüdü büyüdü, yine ben suçlu oldum.
+Tamam şimdi bize geliyorsun 5 dakika içinde burdasın, itiraz yok.
-----------Telefonu kapattım. Sonra hemen Pınar'ı aradım.
+Pınar, tatlım nasılsın?
-Naz, sonra konuşalım mı?
+Neden? Bir sorun mu var?
-Evet var! Sorun ÖYKÜ?
+Noldu canım?
-Naz sonra anlatsam şimdi seni kırmak istemiyorum!
+Peki şöyle yapalım, 5 dakika içinde bize gelmiş ol. İtiraz yokk!
------------Dedim ve yine telefonu kapattım.
Öykü geldi, onu odama götürdüm o sırada kapı çaldı, Pınar geldi. Onu da odama götürdüm. Pınar tam içeri girdi ve Öykü bağırdı:
-Naaaaazzz bu kızın burda ne işi varr!!!Ve Pınar dedi ki:
-Asıl senin ne işin var be! Beni Naz çağırdı, geldim.
+Ne seni Naz mı çağırdı, beni de!!!Ve ikisi aynı anda bana baktı bende dedim ki:
-Kızlar sakin olun! Bir bildiğim var! Şimdii ikinizde oturun. Sırayla olayları anlatın, ikinizde!Pınar başladı anlatmaya...
-Bak şimdi Naz'cım, ben havuzbaşında şezlongun birine uzandım, zaten kolum kırık, havuza giremiyorum! Neyse Öykü geldi. "Kalk şurdan"dedi. Bende "Kibar ol, senin mi?"dedim. Sonra biz tartışmaya başladık ve suçlu olduk bunun yüzünden!Ben Öykü'den onunda anlatmasını istedim.
Öykü'de başladı anlatmaya...
-Şuna bak hele! Birde yanlış anlatıyor!!! Olayın doğrusunu ben anlatayım Naz'cım:
Şimdi bu kız benim her zaman yattığım şezlonga yatmış, yanına gidip, "Kalkar mısın Pınar'cım?"dedim. O da "Kalkmıyorum be, senin mi?"dedi. Sonra olaylar büyüdü, ortalık karıştı, bunun yüzünden ben suçlu oldum, mâlum kolu kırık ya!!!Sonra ben güvenlikten kamera kayıtlarını izledim ikiside kendini suçsuz çıkaracak şekilde anlatmış.
Orada Öykü ilk geldiğinde, "Kalk şurdan!" veya "Kalkar mısın Pınar'cım?"dememiş, "Kalkar mısın?"demiş. Pınar da "Kibar ol, senin mi?" veya "Kalkmıyorum be, senin mi?"dememiş, "Kalkmak istemiyorum, sonuçta senin değil."demiş ve ondan bir yandaki şezlonga geçmesini istemiş. Öykü de ona hayır deyip tersleyince olaylar büyümüş.Sonuçta ikiside yerinin derdindeymiş ama, bir türlü barıştıramadık. Benim yanımdayken ben mutlu olayım diye "naber, iyi, senden" falan diyorlar ama normalde, aslaaaa...
Bugün Öyküler tatile çıkıyor, hemde 10 günlük! Allah'tan Pınar'ım var.☺
Bu arada ben 5-10 dakika önce kızları barıştırdım. Öykü'yü uzun süre göremeyeceğiz ya, onun bahanesiyle barıştırdım.
Öyküler akşam yola çıkacaklar Ankara'ya gidecekler, Öykü'nün abisini görmeye. Hiç bahsetmemiştim, Öykü'nün bir abisi bir de küçük kız kardeşi var. Abisi 21 yaşında Ankara'da üniversite okuyor. Küçük kız kardeşi 1,5 yaşında, daha bebek. Kıvırcık saçlı, şirin yüzlü bir bebek. Çok şirin Maaşallah.
Pınar tek kız oda benimle aynı yaşta, eski sınıf arkadaşım olduğunu zaten biliyordunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şirin Kız Olmak
ChickLitArkadaşlar Türkler genelde önsöz okumayı sevmez o yüzden uzatmayayım. Bir genç kızın hayatını yazdım, şimdiden herkese teşekkürker. Vote please