"Hadi amına koyim hızlı ol bekliyorum aşağıda" Annemin hazırladığı kahvaltıyla geç kaldığımdan dolayı çok vakit harcayamadan tostumdan bir kaç ısırık alırken telefondan Felix ile konuşuyordum. "Tamaaam çıkıyorum iki dakikaya"
Tostum ağzımda, kapının önünde ayakkabımı giyerken pek de anlaşılır olmayan bir şekilde bağırdım. "Annee! Ben çıkıyorum"
"Kahvaltına dokunmamışsın Jeongin" Ellerini mutfak önlüğünde kuruturken konuştu. "Yolda pastaneden mutlaka bir şeyler al aç aç gitme okula. Yongbok'a da selamımı söyle."
Onaylar bir mırıltı çıkarıp ağzımdaki tostu sol elime aldım ve annemi öpüp vedalaştıktan sonra evden çıktım. Felix'i fazla beklettiğim için merdivenleri ikili ikili iniyordum. Sonunda dışarı çıktığımda telefonuyla ilgilenen Felix'i gördüm.
"Günaydıın"
"Hiç gelmeseydin piç"
"Abartma be geldik işte" Konuşurken kolumu Felix'in omzuna attım. Dışarıdan biraz komik görünsek de umursamadım.
"Yer misin?" Tostumdan koparıp ona uzatırken köpek gibi kaptı. "Bi' dur amına koyayım. Sana verecektim zaten."
"Kohvolto yopton mo" Ağzı doluyken konuştu. (AMK BOYLE YAZINCA COK KOMIK OLDU)
"Bazı orospu çocukları yüzünden yapamadım ama sorun değil. Hiç yapmıyorum zaten."
"İyi napim. Ben de yapmadım zaten."
"Belli aç köpek. Elimi kapıyordun az daha"
"Kes lannn. Alırız birazdan şuradan iki üç şey." Otobüs durağının hemen yanındaki pastaneye doğru ilerlemeye başladık.
İçeri girdik. Felix bir şeyler satın alırken dünden beri kontrol etmediğim whatsapp grubumuza baktım.
BIRLESTIK
Görülmemiş 400+ mesaj
Hyunjin:
Okul sıktı bence kapansın artıkJisung:
😭😭😭Minho:
Alarmı kurmayı unutmuşum amina koyim
Yeni kalktım
Ağzımda yarrak tadı var
Jisung naptık geceJisung:
HiçSeungmin:
😀😀😀
Noluyo
😀😀😀Changbin:
Ben bilerek kurmadım dedim belki uyandırmaz annem yatarım
Uyandırdı lanet kadın 😡Felix:
Canim ya
Uykunu alamamis gibisin
Gec mi yattin
🥺Changbin:
He ya-
Felix'in de gruba yazdığını görünce kafamı telefondan kaldırdım. Yanımdaydı.
-
Chan:
Babam beni erkenden okula bıraktı amk
Sabah bi uyandırışı var
Dedim hayırdır askere mi gidiyorum amına koyim
Okulda da kimse yok zaten
Gelin birinizSeungmin:
Geliyom askim
ÇıkıştayımHyunjin:
😀😀😀
Size noluyo asıl
😀😀😀
Askim falan
😀😀😀Seungmin:
SananeHyunjin:
Knk bazen cok kirici oluon
ŞİMDİ OKUDUĞUN
diary, hyunin
FanfictionJeongin: Amına koimmmmm gunluk gitmisss biri bulursa yarragı yerim kodumun hyunjiniyle ilgili tum fantazilerim orada yaziyo aqqqq texting yan shipler: Minsung, Changlix, Chanmin 100522 #1 chanmin #1 hyunin #2 changlix #2 hyunjin