''İyi misiniz ?''
''İyiyim iyiyim çok teşekkür ederim''
''Bir yere oturun isterseniz bir su için'' Hemen barmenden bir bardak su istedim.Suyu içirdikten sonra elini yüzünü yıkamak için lavaboya götürdük.Kız hala sarhoştu.Miğdesi bulandı ve lavoboya koştu.
''İyi misiniz''
Kusma sesleri geliyordu.İğrenmişçesine Deniz'e baktım.
''Hayır biz gelmeseydik adam kızı hamile bırakıyordu.Adamında yüzünü göremedim ama.''Kapının açılmasıyla fısıldaşmayı kestik.Kapıyı tıklattım.
''Acaba iyi misin heyy''ses gelmiyordu.''kapıyı zorlicam giricem bak''yine ses gelmiyordu.Kapıyı sertçe ittirdim.Kız klozetin üzerine oturmuş uyuya kalmıştı.
''Off inanmıyorum ya Arya ne yapacağız şimdi bu kızı ?''
''Burda bırakamicağımıza göre pansiyona götürücez''
''Nee saçmalama''
''Ne yapalım Deniz kızı burda bir başına bırakalım da o pisliklere yem mi olsun''
''Haklısın neyse tut kaldıralım bari'' kollarını omuzlarımıza aldıktan sonra taksi beklemek için dışarı çıktık.Gelen ilk taksiyi durduk ve pansiyona doğru gittik.
''Yavaş Arya dur şuraya yatıralım ayy üstünü değiştirsek mi ''
''Değiştirelim gel ondan sonra bizde yatarız yarın çok işimiz var erken kalkmamız lazım''kızın üstünü değiştirdikten sonra bizde uyuya kalmışız sabah alarmla 7.30 da uyandık.Alarm sesine kızda uyanmıştı.Gözünü hafif açtı ve sersemlemişçesine kafasını kaldırdı :
''Burası neresi ben nerdeyim ?''
''Hiçbir şey hatırlamıyor musun ?''
''Hayır sizde kimsiniz ?''Telaşlanmıştı ayağa kalktı.
''Dur sakin ol otur şöyle sana zarar gelmez bizden'' Yatağa tekrar oturdu.''Dün gece bir adam az daha seni hamile bırakıyordu çok sarhoş olduğunu farkettik.Adamın elinden kurtardık seni.Adamı yakalamaya çalıştım ama kaçtı.Elini yüzünü yıkadık daha sonra tuvallette kustun ve uyuya kaldın.Bizde seni buraya getirdik.Üstünü değiştirdik ve seni yatırdık.''
''Siz ciddi misiniz ''çok şaşırmıştı.Gözleri ayrılmıştı.
''Böyle bir konuda yalan söylenmez ayrıca niye sana yalan söyleyelim''diye Deniz girdi lafa.
''Ben ben çok teşekkür ederim inanın ne diyeceğimi bilmiyorum.Hakkınızı nasıl öderim ben.''
''Kim olsa aynı şeyi yapardı.Buna göz yumamazdık.Bizde bir bayanız sonuçta böyle şerefsizler yüzünden hayatlarımız kararmamalı.''
''Şey ben İris bu arada ''
''Ben de Arya''
''Ve bende Deniz pek hoş bir tanışma olmadı ama senin için ''
''O zaman bir yerlerde kahvaltı yapıp tekrar tanışabiliriz''
''Ne yani polise gitmeyecek miyiz ?''
''Aaaa hayır hayır şimdi gidersem basın toplanır falan rezil olurum sizden de rica ediyorum bu aramızda kalsın''
''Nasıl yani o şerefsizin yanına kar mı kalacak ?''
''Tamam Deniz kız istemiyor rahat bırak onu''
''O zaman kahvaltıya gidiyoruz değil mi ?'' Gülümsemişti.İyi bir kıza benziyordu aslında.İnsan sarrafı olduğumu söyler hep arkadaşlarım e haklılarda.Kimi gözüm tutmazsa muhakkak bir bokluk çıkar,bu kızı gözüm tuttu.Ama nasıl bu kadar soğukkanlı olabiliyordu böyle bir durum karşısında anlamıyordum belkide utanıyordu her neyse.
''Oluuur '' Dedikten sonra kıyafetlerimizi giyip odadan çıktık.Bizi çok güzel bir cafeye götürdü.Cafe çok büyüktü iki katlıydı.Bir o kadarda şirindi.Üst katta kitaplık ve okuma yeri vardı.
''Burası bizim tanıdık cafe.Yemekleri enfestir.''
''Hoşgeldin İris'ciğim'' diyerek kısa siyah saçlı bir o kadar da çekici kadın İris'i öptü.
''hoşbuldum canım kahvaltıya geldik bizde tanıştırayım tatlım bunlar yeni arkadaşlarım Deniz ve Arya''
''Merhaba memnun olduk''Diyerek sıra sıra kadının elini sıktık.
''Neyse size afiyet olsun gençler bir ihtiyacınız olursa çağırırsınız'' Sanırım cafenin sahibi bu kadındı.
''Eee başlayalım o zaman tanışmaya''gülerek devam etti.''İstanbul üniversitesinde mimarlık bölümü öğrencisiyim yani inşallah üniversiteye bu sene başlayacağım daha ''
''Ne tesadüf bizde''Şaşırmışçasına gülüştük.
''Hadi canım tesadüfe bak '''
''Aslen buralı mısınız''
''Hayır ikimizde Antalyalıyız sen ?''
''Ben buralıyım''O sırada kahvaltı gelmişti.Bir yandan kahvaltı ediyor bir yandan sohbet edip gülüyorduk.Konu konuyu açıyordu.Bir sürü ortak yönlerimiz vardı.Zevklerimizin hemen hemen hepsi aynıydı.Bu kadar denk gelemezdi herhalde.Gören sanki 10 yıllık arkadaş sanardı. Öyle samimi bir ortam vardı.
''Demek iş arıyorsunuz''
''Aynen öyle ''
''Aslında bu cafenin elemana ihtiyacı vardı bildiğim kadarıyla eğer başkaları alınmamışsa sizin için bir şeyler ayarlayabilirim.Denizle birbirimize bakıp güldükten sonra :
''Yaa süper olur çok iyi olur var ya ''
"Tamam tamam o iş bende merak etmeyin ben halledicem hatta hemen şimdi halledelim"diyerek güldü ve masadan kalktı.
"Yaa Arya baksana ne iyi kız çıktı"
"Dur hemen iki iyilik yaptı diye hemen güvenmemek lazım"
"Haklısın kanka "
"Kızlaaar"güldü ve jet hızıyla sandalyeyi çekip oturdu.
"Ne oldu İris ?"
"Tamamdır zaten 2 elemana ihtiyaçları varmış bende size kefil olduğumu söyledim e tanıdıkta olunca hemen halloldu."
"Ya nasıl teşekkür edeceğimizi bilmiyorum inan çok sağol "
"Saçmalamayın siz beni o şerefsizin elinden kurtardınız tabi bu yaptığı yanına kalmayacak araştırıp bulacağım cezasınıda misliyle çekicek ama sessiz halledeceğim tabi"
" Bence de en doğrusu değil mi Arya ?"
"Aynen"
"Kızlar ben konuştum yarın sabah 8 de iş başı ücretinizde 1100 lira kişi başı"
"Ciddi misin ya sen "
"Evet gayette ciddiyim"
" Ama gidip bir bizde konuşalım"
"E hadi kalkalım o zaman gidelim şimdi"
Kalktık ve kadının odasına doğru yol aldık.Kapıyı tıklattıktan sonra "gel" sesiyle kapıyı açtım.
"Merhaba kızlar oturun"
"Merhaba nasılsınız ?"
"Teşekkür ederim kızlar siz nasılsınız"
"İyiyiz teşekkür ederiz"
''Ben Derya sizde Arya ve Deniz siniz''
''Ben Arya o Deniz''
"Daha önce başka bir yerde çalıştınız mı ?"
" Ben ve Deniz daha önce de garsonluk yapmıştık zaten o yüzden hiç kaygınız olmasın"
"Ooo güzel o zaman daha iyi yarın 8 de burda olursunuz paranızda aylık 1100 Tl elden "
" Tabi tabi "
"Tamam o zaman anlaştığımıza sevindim" gitmek üzere ayağa kalktık.
''İris gerçekten çok teşekkür ederiz ya hakkını nasıl öderiz ?''
''Ödeşmiş olduk Deniz'ciğim'' Gülerek mekandan çıktık ve okula doğru yol aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ
ChickLitHer şey bir kaçışla başladı. Artık geriye dönüş yoktu, dönemezlerdi.Artık iki kızın yeni bir başlangıca ihtiyaçları vardı.Artık yeni bir hayatları vardı.Hayatlarında yeni insanlar olucaktı.Aşk,dostluk,entrika içeren bu hikayede bakalım Arya ve Deniz...