Omegalar:
Kim Taehyung
Yaş: 18
Tür: Omega
Kokusu: Yıldız çiçeğiDoğuştan mavi saçlara sahip tek omegadır. Her konuda oldukça yetenekli biridir. Oldukça çocuksu bir kişiliğe sahiptir. Masumiyeti genellikle alfaları büyüleyen bir özelliğidir.
Min YoongiYaş: 20
Tür:Omega
Kokusu:KaramelOldukça güzel ve yetenekli bir omegadır. Doğal turuncu saçlara sahip nadir omegalardan biridir.
Kim Seokjin
Yaş:21
Tür:Omega
Kokusu:ÇikolataYemek yapmakta usta bir omegadır. Güzelliği ile herkesi kendine aşık eder. Her konuda yetenekli olan omeganın tek eksiği eşini adam edememesidir. Ne yazık ki eşine ne derse desin dikkatli olmayı öğretmeyi bir türlü başaramamıştır.
Park Jimin
Yaş:19
Tür:Omega
Kokusu:KarpuzOmega yetenekli bir dansçı olmasının yanı sıra herkesi büyüleyecek kadar yeteneklidir.
Alfalar:
Jeon Jungkook
Yaş:22
Tür:Baskın Alfa
Kokusu:Amber çiçeğiOldukça iri kıyım olan alfa genellikle kızgınlık dönemlerinde kendini kaybeden bir yapıya sahiptir. Oldukça kibar ve yumuşak kalpli olan alfa söz konusu sevdikleri olunca bambaşka birine dönüşmektedir.
Jeon Jeongguk
Yaş:22
Tür:Baskın Alfa
Kokusu:PapatyaOldukça naif ve kibar biridir. Her konuda yeteneklidir ve oldukça mütevazidir. Söz konusu yatak olunca naif ve kibar Jeongguk gider yerine bambaşka biri gelir.
Jung Hoseok
Yaş:21
Tür:Alfa
Kokusu:KahveOldukça güleç yapıya sahip biridir. Genellikle diğer alfaların aksine çok kibar, düşünceli ve naif biridir. Gören pek çok kişi onu bu özelliklerinden dolayı omega sansa da konu eşine gelince alfa oldukça sert ve kaba biri olabilir. Eşine karışan herhangi bir kişinin henüz görüldüğü söylenmiyor.
Kim Namjoon
Yaş:23
Tür:Alfa
Kokusu:AnanasOldukça kibar ve narin bir alfadır. Çok zeki ve yetenekli olsa da oldukça sakardır ve eşiyle bu yüzden pek çok kez kavga eder.
---
Ay dönümü fici👐🏻🥺
Güzel çıtır çıtır bir fic olacak. Fici oldukça seveceğinizi düşünüyorum.
Tatlı sevgilimin isteği üzerine yine bir ikizler kurgusu yazıyorum. Ayrıca birinci ayımızı kutlamak adına da yazıyorum. Umarım birlikte nice aylar geçiririz.
Seni seviyorum bebeğim. 💜🧚🏻♀️💙🐻❤️🐣😗✨r_rara
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Between Cars/Kooktaegguk
FanfictionKaranlık bir gecenin aydınlığa dönüşme hikayesi... *Omegaverse* -Omega Taehyung -Alfa Jungkook -Alfa Jeongguk Yan shipler: Namjin Sope Not: Hikaye artı on sekiz içerik barındırmaktadır hassas olanların okunmaması rica olunur.