Öncelikle pek çoğumuz omegaverse evreninin nasıl işlediğini biliyoruz. Ruh eşi, mühürlenme, kızgınlık vs ve vs.
Bu ficde bunları biraz değiştirmek istedim. Çünkü malumunda iki kişiyle birden ruh eşi olmak biraz garip kaçıyordu. Ve ben ruh eşi olmalarını çok istedim. Daha sonra herhangi birinin veyahut ikisinin de ruh eşlerinin gelebilme ihtimali aklımı kurcaladı. Dedim ki 'bu bir kurgu ve ne istersen yaparsın' bu yüzden de ruh eşi olayını ortadan kaldırdım.
Ruh eşi olayı yok. Ancak herkes aşık olduğu kişiyle veya kişilerle mühürlenebiliyor. Mührün silinmesi olayı zaten var. Çokça büyük acı çekilen bir dönem geçiyor iki tarafta. Bu kurguda o kadar büyük bir acı da söz konusu değil. Normal bir dövmeyi sildirirken çekilen acıyla aynı bir acı diyebilirim.
Kızgınlık dönemleri hiç bir fark olmadan aynı şekilde ilerliyor. Doğum riski vb şeyler yok. Ancak doğurgan tarafın sağlık problemleri ya da kısırlık gibi olaylar etkiliyor bunu. Feromon olayları falan da aynı şekilde devam ediyor olacak.
Ufak tefek değişiklikler harici çok bir fark olmuyor zaten.
Linç yemek istemediğim için özellikle belirtiyorum. Kurguda ageplay yok. Ya da pedofili tarzı bir şey yok. Türkiye yaşına göre yazdığım için on sekiz reşit sayılıyor. Karakterin çocuksu olması kurguyu pedofili yapmaz. Bunu zaten anlayacak zekaya ve yasa sahip olduğunuzu düşünüyorum.
Ve evet Taehyung'un göğüsleri var. Evet Taehyung'un göğüsleri büyük. Evet feminen Taehyung yazıyorum. Ancak bu Taehyung'u kadınlaştırmak olmuyor. Bu ilişkiyi heterolaştırmakta olmuyor. Bu omegaverse bir kurgu. Erkek omegaların göğüslerinin büyük olması gayet normal bir şey çünkü bu hormonel bir olay. Çift cinsiyeti insanlar ne kadar normalse bu da o kadar normal bir şey. Rica ediyorum okurken anlamaya da çalışın.
İkizlerin ikisi de baskın alfa ve yumuşak karakterlere sahipler. Yatakta sergiledikleri güç gösterisi ya da fantezilerinde linçlenmesini istemiyorum. Herkesin kendine göre bir zevki vardır. İlişkide bulunan her tarafta bu zevkleri kabul ediyorsa ve istiyorsa bir olay yoktur. Zaten isteksiz olan her şey tacize giriyor. Ara sıra roleplay amaçlı 'istemiyorum, hayır, yapma' gibi kelimeler kullanılabilir. Kaçma vb olaylar yaşanabilir. Bu kişinin fantezisine bağlı bir olaydır.
Linç yememek için özellikle açıklamasını yaptım çünkü nerede görsem bunlar linçleniyor. Anlayışla karşılamanızı bekliyorum. Teşekkürler iyi okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Between Cars/Kooktaegguk
FanficKaranlık bir gecenin aydınlığa dönüşme hikayesi... *Omegaverse* -Omega Taehyung -Alfa Jungkook -Alfa Jeongguk Yan shipler: Namjin Sope Not: Hikaye artı on sekiz içerik barındırmaktadır hassas olanların okunmaması rica olunur.