13

3.2K 314 45
                                    

zilin çalmasıyla jisung ders başından hızlıca kalktı ve aşağı indi. annesi ondan önce davranmış olacak ki jeongini çoktan içeriye almış bir şeyler yedirmeye çalışıyordu.

jisung içindeki gerginlik ve mutluluk karısımı hisle jeongine bakıyordu.  jeongin yavaşça olduğu yerden kalktı ve yüzündeki gülümsemeyle jisunga doğru ilerleyip en yakın arkadaşına kocaman bir sarılma verdi.

"sungie odana çıkalım orada konuşalım olur mu? hem" koltuktan içinde abur cuburların dolu olduğu bir poşeti alıp konuşmaya devam etti jeongin "bize bir şeylerde aldım. bence bunlara çok ihtiyacımız vardı" dedi tekrardan arkadaşına o güzel gülümsemesini sunarken.

jisung da yaptıklarının pişmanlığını yaşarken arkadaşına buruk bir gülümseme verdi ve odasına doğru yol aldı.

jeongin, neredeyse 100 kere gelmiş olduğu odanın sanki kendisi için yaratılmış yatağa otururken poşetteki abur cuburları çıkardı ve arkadaşına verdi. jisunga tekrardan baktıktan sonra konuşmaya başladı.

"sungie ben düşündüm ve bunların hepsinin geçmesini istiyorum yani her şeyin düzelmesini istiyorum. hyunjinle de konuşacağım çünkü gerçekten onu çok özledim ve sizi" dudaklarını yalayarak konuşmaya devam etti jeongin

"1 hafta oldu sizle ve hyunjinle konuşmayalı...ve gerçekten çok yalnız hissettim. sonuçta her gün, her gün sizinleydim ve birden hiçbiriniz olmayıp üstüne sizinle hiçbir şekilde iletişim kurmayınca da çok kötü hissettim. geçmişe bakmak istemiyorum şimdiye odaklanmak istiyorum sungie ben seni affettim ve ehm hyunjinle de aranızı düzeltseniz iyi olur."

"jeon ben cidden çok teşekkür ederim beni affetmen çok sevindirdi ve yemin ediyorum ki hyunjinle aramı düzeltmeye çalışacağım sana söz veriyorum" dedi Jisung karşısındaki arkadaşına gülümserken

jeongin aniden ciddi bir hal aldı ve konuşmaya başladı"ve ji morluklar? bak ne oluyor bilmiyorum ama 1 aydır vücudundaki morlukları görüyorum belki bana anlatırsın diye söylemedim fakat çok uzadı bu konu endişeleniyorum"

"ha o konu mu..." jisung gerildiğini belli ederek oturduğu yerde kıpırdadı. biraz daha bekledikten sonra odasının kapısını kilitledi ve tekrardan yerine oturdu.

"bu konu biraz şey işte...off jeon benim minhoya öyle davranmamın sebebi onu kıskanmamdı." sesini biraz daha alçaltarak konuşmaya devam etti jisung "biliyorsun ailem dersler konusunda çok katı ve minho beni her seferinde gecip 1. olunca" cümlesini tamamlayamadan arkadaşının ona sarıldığını hissetmesi jisungun ağlamasına sebep olmuştu.
"jeongin yemin ederim ki her seferinde beni ölesiye dövüyordu babam. bende ona karşı olan sinirimi minhodan çıkardım ve onu üzdüm. onu aşağılayacak kadar iğrençleştim ve...
ve en sonunda onu öptüm jeongin. benden kesin nefret ediyordur."

jeongin hızlıca sarıldığı arkadaşının omuzlarından tutarak yüzüne bakmasını sağladı ve yüzündeki şaşkın ifadeyle konuştu " bi' dakika bi' dakika ne hemen anlat"

"bak o günden sonra deneme sınavınız vardı ve babam beni yine çok kötü bir şekilde dövmüştü eğer bu sefer birinci olamazsam beni malezyaya göndermekle tehdit etmişti"

"piç herif" dedi sinirle jeongin ve jisung konusmasına devam etti

"bende çok kötü bir haldeydim ve dışarı çıktım inchoe parkı varya oraya gitmiştim o sırada da minhoya yazdım bir elim babam sayesinde burkulduğu için yazamıyordum o yüzden sesli mesaj atmıştım. minho da fark etti geleyim filan dedi işte geldi yanıma...ve
inanabiliyor musun ona sarılak her şeyi anlattım beni sıkıca sarmıştı jeon ve... ve kalbim yerinden çıkacakmış gihi hissettim başımı kaldırdım ve onu öptüm tabii biz öpüşürken minhonun annesi aradı öyle olunca da hemen gittik işte ve o günden sonra da daha bu konuyu konuşmadık"

"ji...sen AŞIK OLMUŞSUN" diye bağırmaya başladı jeongin jisung ise ayağa kalkan arkadaşını tekrardan yerine oturttururken konuştu

"hayır jeon saçmalama sadece onca yıldır kimseye anlatmadığım için öyle oldu...off bu yaptıklarım çok tutarsız tamam mı ve ben nasıl düzelteceğimi bilmiyorum."

"ji zamanla düzelecektir bana güven" arkadaşına en sıcak gülümsemesini verirken jisung konuştu " diğerlerini de çağıralım mı? tanrım seni çok özlemişlerdir"

"bende onları çook özledim sungie hadi onlara sürpriz yapalım"




~~~~~~~~~~~

yeyeyeyeyeydy


platônico • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin