7

609 55 263
                                    

güzel yorumlarınızı eksik etmeyin

iyi okumalar<3
-
yoongi odasında sandalyesinde bir sağa,bir sola dönüyordu.çok sıkılmış burda.burası onluk değildi ki,onun için eğlenceli şeyler olmalıydı.burası çok sıkıcı gelmişti.öğle yemeği gelse de dışarı çıksam diye saate bakıyordu.

şansına ki öğle saatine bir kaç dakika kalmıştı.odasından çıkıp aşağı indi hemen.asıl yerinde duramamasının nedeni öğle yemeğine jimin'i davet edecekti.

jimin'in masasına giderken birinin ona seslendiğini duydu.kafasını çevirdiğinde çalışanlardan biri olduğunu fark etti.

kız ona yaklaştı "bay min!birlikte öğle yemeği yiyelim mi?" diye sordu cilveli bir şekilde,saçlarıyla oynarken.jimin ona doğru gelen yoongi'yi fark etmişti.yoongi'ye doğru gelen kızıda.yakınlarında konuşuyolardı ve duymuştu ne dediğinide.kızın hareketleri onu sinir etmişti.neden sinir olduğunu da anlamamıştı.sadece yoongi'ye böyle yaklaşması sinirine dokunmuştu.

yoongi düz yüz ifadesiyle "kusura bakma,başkasıyla yemeyi düşünüyorum." diye reddetti onu.kız üzgün şekilde geri döndü.jimin şaşırmıştı,kabul eder diye beklemişti.başkasıyla yiyecek olmasıda rahatsız etti onu,neden böyle olmuştu bugün?

yoongi,ona doğru geliyordu.jimin heyecanlandı ve ne yapacağını bilemedi.

"hey,selam jimin.birlikte öğle yemeği yiyelim mi planın yoksa?" jimin şaşırdı,kendisiyle mi yemek istiyordu?geldiğinden beri gözler onun üzerindeydi,şimdi yoongi onun yanına gelip öğle yemeği teklif ettiği için herkesin gözü onlardaydı.
"ah şey,olabilir efendim." diye yanıtladı jimin,ne diyeceğini bilememişti,herkes onları izlerken utancından konuşamadı.

malum yoongi'nin arabası olmadığı için şirket arabasına bindiler,yakınlarda güzel bir restorana oturdular.yoongi "ne yemek istersin seç bakalım." diye soru yöneltti.jimin diyette olduğu için ağır bir şey yemek istemedi.menüde bi kaç salata vardı,onlardan alacaktı."cevizli ve çilekli semizotu salatası istiyorum hyung."yoongi,jimin hyung dediğinde tuhaf hissetti,tuhaf ama güzel bir histi.

yoongi salata istemesine şaşırmıştı,o kadar şey varken neden salata istedi ki sadece? diye düşünmeden edemedi.

"o kadar şey varken sadece salata mı istiyosun?"

"evet hyung."

yine aynı his

"pekala,şarap ister misin?"

"daha önce şarap içmedim ve iş saatlerinde içmemem daha iyi olur herhalde.fakat sprite alabilirim."

"ah,tamam o zaman."

yoongi kafasını sallayıp,sipariş vermek için eliyle garsonu çağırdı.

"iki tabak bonfile,bir kase salata ve içecek olarak bir kırmızı şarap,bir tane sprite."

garson siparişleri aldıktan sonra ikisini baş başa bıraktı."neden iki tabak söylediniz?"diye sordu jimin.

"biri senin çünkü."

"ama salata yiyeceğimi söylemiştim hyung."

yine aynısından

"onunla doyacağını düşünmüyorum jimin.bildiğim kadarıyla o diyet salatası ve senin diyet yapmaya ihtiyacın yok.ve itiraz etme,bozuşuruz.yemek geldiğinde güzelce yiyeceksin,yemezsen ben sana yediririm ona göre."

jimin ne diyeceğini bilemedi ve kafa salladı,yinede çok yemeyecekti.

yemekleri geldi,ikiside yemeğe başladılar.yoongi,jimin'in küçük küçük yediğini görmüştü.jimin'in sandalyesini çekti kendisine doğru,tabağınıda yanına çekti.jimin şaşırmış,neler olduğunu izliyordu.

metro •yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin