staja geldim erken atiyorum o yüzden
iyi okumalar <3
-jimin'in işi bitmiş metro durağına yürüyordu.yaptığı şeyden sonra çok utanmıştı,çünkü tanrı aşkına herkes gün boyu ona bakmıştı!
o bunları düşünürken yanında bir hareketlilik hissetti, kafasını sağa doğru çevirdi.patronunu görmüştü,ah doğru ya aynı metroya biniyorlardı.patronuyla önceden aynı metroda karşılaşmaları,hatta atışmaları ayrı ironikti.saygı amaçlı hafifçe eğildi.bu yoongi'nin hoşuna gitmemişti,yüzünü buruşturdu.
"ah,eğilme lütfen.iş dışında benle resmi olmana gerek yok,herkese aynı davranmam fakat benim için ayrısın,bu yüzden iş dışı resmi olmayalım.gerçi iş içinde de olmamıza gerek yok ama her neyse." diye saçmaladı gibi bir şey oldu.
jimin hafifçe güldü ve her ne kadar çekinse de kabul etti.metroya binene kadar sessiz kaldılar.boş yer aradılar fakat bulamadılar.mecburen ayakta bir yerdelerdi.yoongi pencereye doğru yaslanmıştı,jiminde önünde direğe tutunuyordu.
jimin aklına gelen şeyle duraksadı.patronunun adını bilmiyordu.sormaya da utanmıştı.
yoongi onda bir şeyler olduğunu fark etti."bir şey mi oldu?" diye sordu.
"şey..."
"hm?"
"ben adınızı-ah yani adını bilmiyorumda,sormaya da çekindim." dedi. karşısındaki adam kıkır kıkır gülmeye başladı.jimin de direkteki eliyle yüzünü kapatarak güldü,utanmıştı.
ah,jimin'in hesap etmedişi bir şey vardı.sanırım elini direkten çekmek pek iyi bir fikir değildi?çünkü hafif sendelemişti ve buda yoongi'ye tutunmasını sağlamıştı.
jimin hemen geriye çekilmeye çalıştı ve buda daha fazla yoongi'ye yaslanmasını sağladı.çok utanıyordu,yüzü kızarmaya başlamıştı.yoongi onun sevimliliğinden öleceğini düşündü.
" yoongi,min yoongi."
"ah,şey ne?
"adım,min yoongi."
jimin sonradan anladı,onaylar anlamda kafa salladı.tanrı aşkına şuanki durumları tuhaftı ve adam adını söylüyordu!yoongi'de fırsattan istifade onu izliyordu.
daha sonra jimin kendisini düzeltti ve tekrar direğe tutundu,bu sefer ne olursa olsun elini bırakmayacaktı.
yoongi,jimin'in utanması geçsin diye aralarında minik bir sohbet başlatmıştı.jimin her ne kadar utansada konuşuyordu.
jimin 21 yaşındaydı,yoongi ondan 2 yaş büyüktü.hyung diye seslenmeye karar vermişti jimin,iş dışında.
yoongi'nin ineceği durak gelince,önceki günlere nazaran bu sefer görüşürüz diyerek veda ettiler.
yoongi her zamanki gibi,inmeden önce yine jimin'e göz kırptı, bu sefer jimin'den utangaçça bir el sallama kazanarak indi metrodan.
bu çocuk git gide daha sevimli geliyordu gözüne.
-
ben napiyom acaba yaneyse cok okuyan olmayacagi icin no problem
BU ARADA YASADIGIM YERDE METRO YOK BILMIYORUM NASIL OLDUGUNU YANI SALLANIYO MU FALAN☺️
bahsettigim durus sekili buydu arkdslr
BU ARADA STAJ ÇOK KORKUNÇ BİR YER İMDAT!!
nys yoonminle kalin optum hepinizi!!
sevgilerle!
-han⛄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
metro •yoonmin
General Fictionjimin,metroda yanındaki adamla kulaklığını paylaşmak zorunda kalmıştı.