BÖLÜM ATMAYI UNUTMUŞUM LAN NİYE HATIRLATMIYOSUNUZ WĞXMRĞWÖNDPEMDBFson kez iyi okumalar <3
-
yoongi ve jimin iş çıkışı birlikte yoongi'ye geçtiler. jimin rahat olmaya çalışarak her yerini bildiği evin içerisine girdi."gel bakalım, sana rahat kıyafetler verelim."diyerek konuşma başlattı yoongi.jimin bir baş sallamasıyla onayladı onu.ardından yukarıya,yoongi'nin odasına girdiler.yoongi odasındaki siyah deri koltuğa yönelirken jimin'de arkasından gidiyordu.yoongi koltuğa bacaklarını iki yana açıp yayılırken konuştu.
"dolabın köşesinde sana ait kıyafetler var giymek istersen."
jimin ise onu umursamadan dolaba yönelip yoongi'nin kıyafetlerine bakındı.en sonunda beyaz bol tişört aldı,altına bir şey alma gereği duymadı,zaten diz kapağının üstünde bitiyordu tişört. zaten hava çok sıcaktı,bazende şimdi olduğu gibi aşırıda olmasa feminen takılmayı seven biriydi.
jimin tişörtü alıp banyoya yöneldi.o sırada yoongi gözlerini kapatmış, kafasını koltuğa yaslamış halde dinleniyordu.jimin'in ne aldığını görmemişti.söylediği kıyafetleri giydiğini sanıyordu.
jimin geri döndüğünde yoongi sesleri duyup gözlerini açmıştı.iyi ki açmıştı,yoksa bu manzarayı kaçıracaktı.jimin onun tişörtünü giymiş,altında ise muhtemelen iç çamaşırı dışında bir şey yoktu.yoongi ,jimin'in güzelliğinden başının döndüğünü hissetti.jimini yanına çağırdı eliyle.jimin ona yaklaştı.
yoongi,ona doğru gelen bedenle hafif toparlandı,elini jimin'e uzattı.jimin ona uzatılan eli tuttuğu anda kendisini yoongi'nin bacakları arasında buldu.jimin ona yukardan bakıyordu.
"bana kafayı yedirteceksin güzelliğinle jim,basit bir tişörtün içinde bile nasıl böyle güzel görünebilirsin?" dedi yoongi,büyülenmişcesine.
jimin hafiften utandığını hissetti.yinede tebessüm etti.yoongi "öpebilir miyim seni?" diye sorunca jimin onu onayladı ve onu öperken izin istemesine gerek olmadığını söyledi.bunun üzerine yoongi,jimin'i kucağına çekti.elleri jimin'in ince belini bulurken,jimin'de kollarını yoongi'nin boynuna sardı.
yoongi,biraz jiminle oynamak istedi.bu yüzden hemen öpmedi onu.jimin'i biraz daha yakınına çekti belinden.daha sonra jimin'in açık kalan boynundan tut,bembeyaz bacaklarına kadar izledi,sabaha kadar izleyebilirdi onu.jimin çok fazla güzeldi. ona kafayı yedirtecek kadar hemde.
"hyung!öpsene artık beni." diye mızmızlandı jimin.yoongi onun,bu haline kıkırdadı.
"madem isteklisin,sen öpmeyene dersin jim?"diyerek karşılık verdi ona.
jimin onunla oynadığını anlamıştı.yavaşça yoongi'nin omuzuna vurdu.yoongi onun bu haline kıkırdadı.çocuğun utandığını az buçuk anlamıştı,bu yüzden onu zorlamadı.jimin'e yaklaşarak dudaklarının buluşmasına sebep oldu.yoongi,jimin'in dolgun alt dudağını kavrarken çıldıracağını hissetti.birisi bi kaç ay önce gelse ona böyle bir şey olacağını söylese siktir git kafa bulma der geçerdi.
durum jimin'de ise pek farklı sayılmazdı.ilk öpücüğü değildi belki ama,ilk defa birini öpüyormuş gibi hissediyordu.heyecandan ne yapacağını unutmuştu.kendine geldiğinde ise yoongi'nin üst dudağını kavramak gelmişti aklına.
ayrıldıklarında yoongi,jimin ile alınlarını birleştirdi."seni seviyorum jimin." demek istedi ve dedi de.daha sonra gelecek hamlenin gelmemesini diliyor-
"indeiii-"
"jimin!"
gülüşmelere engel olamadılar.
"tamam tamam,bende seni seviyorum hyung."
o gün orda jimin,yoongi'nin kucağında,yoongi tarafından sevilmişti,öpücüklere boğmuşlardı birbirlerini.ertesi gün ise güzel bir kahvalt,bol kahkahalı bir gün geçirmişlerdi.
dileriz ki,en kötü günleri böyle olsundu.
-
MRB MRB MRB ASKOKUSKOLAE SON KEZ BEN GELDİM😭😭of cok degisik hissediyorum bir sey yazamadigim icin final yapmama uzuluyorum ama bir yandands bokunu cikarmadan final yaptigim icin mutlutum gibi bi sey oldu.umarim fici begenmissinizdir,hatam varsa da affola💗.
çokça öptüm sizi indelileriiim
son kwz yoonminle kalin guzel indeiler,beni ve bu fici unutmazsiniz umarim☹😭😗🧚♀️💗!!
sevgilerle!!
-han⛄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
metro •yoonmin
General Fictionjimin,metroda yanındaki adamla kulaklığını paylaşmak zorunda kalmıştı.