Sedat Bey.
Ne yapacağımı bilmiyordum. Dün geceden sonra bu aramayı yanıtlamak mantıklı bir seçim miydi, onu da bilmiyordum. Sadece içimden bir ses telefonu açıp onlara haddini bildirmemi söylüyordu. Yanımda oturan 16-17 yaşlarındaki çocuklara baktım. Konuşurken kendimi tutamayıp küfür edecektim. Umurumda değildi. Aramayı yanıtladım.
"Heh sonunda açtın be kızım. Nerelerdesin?" Hiçbir şey olmamış gibi davranmaları yok muydu? Nefret ediyordum, nefret.
"buradayım Sedat abi. Sadece dün olanlardan sonra... Biliyorsun işte açamadım telefonları."
"Ama kızım, niye böyle yapıyorsun?" Şaka mıydı? Şaka olmalıydı.
"Sence Sedat abi, sence neden böyle yapıyorum bir düşün bakalım."
"Çağırdım seni ama gelmedin. Sabaha kadar bekledim."
"Sedat abi evine çağırıyordun, farkında mısın? Seni daha ne kadar gördüm, ne kadar tanıdım da geliyorum evine?"
"Aşk olsun, ben güvenilmeyecek adam mıyım?" Gevşekliğini sikeyim.
"Abicim dağın başına çağırıyorsun. Ben tek başıma nasıl güveneyim de geleyim." yeşil croplu kız hem beni dinliyordu hem de arkadaşlarıyla gülüşüyordu.
"Güvenebilirsin bana."
"Cinayetler, tecavüzler öyle demiyor ama Sedat abi. Lütfen böyle bir şey yapma." dedim ve derin bir nefes aldım. Hiçbir şey demiyordu.
"Korktum abi. Türkiye'nin içinde yaşanılanları biliyorsun. Lütfen birazcık empati yapmaya çalış. Kapatıyorum ben, kendine iyi bak."
Kapattığımda çok fazla sinirliydim. Sakin olmaya çalışıp yemeğime devam ettim.
Tekrar telefonum çaldı. Arayana baktığımda bir numaranın aradığını gördüm. Kaşlarımı çatıp aramayı cevapladım.
"Kimsin?"
"Yenge ben Serkan'ın arkadaşı Giray. Serkan'ı engellemişsin bu yüzden sana ulaşamadı, benden aradı." Ne hakla arıyordu beni?
"O iğrenç arkadaşın ne hakla arıyor beni?"
"Yenge bir konuş, belki aranız düzelir."
"İlk olarak bana yenge deme Giray. İsmimle seslen, Havin. İkinci olarak ben o piçle aramı asla düzeltmem ama yinede konuşacağım."
"Düzgün konuş benimle Havin."
"Neden?"
"Bana saygılı ol."
"Allah Allah, nedenmiş o? Ayrıca yalan mı söylüyorum, piçsin işte. Beni, gözleriyle taciz eden bir adamın, iğrenç, soysuz, ne olduğu belirsiz bir adama numaramı verecek kadar piçsin, şerefsizsin, gördüğüm en adi orospu çocuğusun."
"Havin, lütfen seviyeli bir şekilde konuşalım. Sana hakaret etmek istemiyorum, seninle barışmak istiyorum."
"Ne barışmasından bahsediyorsun be?"
"Affet beni."
"Asla. Seni asla affetmem Serkan. Sen ve ben bitti."
"Deme öyle, biz bunu halledebiliriz. Sana gerçekten değer veriyorum. Seni gerçekten seviyorum ve hayatıma giren en iyi kadın olabilirsin. Lütfen, affet."
"Ya Serkan, sen iyi misin? Ben diyelim ki seni affettim ve tekrar barıştık. Ne olacak sonra? Benim sana eskisi gibi güvenebileceğimi mi sanıyorsun?"
"Bir daha asla böyle bir şey yapmam, gerçekten."
"Siktir lan oradan. Ananı sikeyim senin Serkan. Bu bana yapılmazdı. Pezevenk." Gözlerim dolmuştu. Yeşil croplu kız bana bakıyordu. Ona baktım. Bakışları sakin olmamı söylüyordu. Bana gülümsüyordu, ona gülümsedim.