10. Bölüm

1.9K 229 48
                                    

"O gerçekten iyi." Jimin kediyle ilgilenen Jungkook'a bakarak konuştu. Jungkook'un hareketleri hala endişeli gibiydi. Öyle ki kediyi kucağından indirmiyor yürümesine izin vermiyordu.

Jungkook cevap vermeden Mochi'yi sevmeye devam etti. "Onu neden bu kadar seviyorsun?" Jimin sordu. Sokakta birçok kedi olurdu ve hepsini severdi ama Jungkook'un kucağındaki kediye bakışı onun sokak kedilerine bakışıyla aynı değildi. Bunu fark edecek kadar zeki bir çocuktu Jimin.

Jungkook'un bakışları kendisine döndü ardından yeniden kucağında uyuklayan kediye. Dudaklarını araladı. "O gün beni intihardan kurtardığında kucağında bu kedi vardı." Jungkook saklama gereği duymadı. Gerçek buydu ve gerçeği konuşurken çekinecek bir insan değildi.

Jimin şokla gözlerini açtı. "O gün intihar mı edecektin?" Kaşları çatıldı ve ayağa kalktı. "Ne dediğini farkında mısın sen?!" Jimin ona yaklaştı ve yüzüne doğru eğildi. "Kaç yaşındayız biliyor musun? Şimdi kötü şeyler yaşaman bundan sonra iyi şeyler yaşamayacağın anlamına gelmiyor! Tanrım ya seni aşağı atlarken görseydim!"

Bu psikolojiyle nasıl yaşayacağını bilmiyordu. Eğer o gün Jungkook'u oradan atlarken görseydi ne yapardı gerçekten bilmiyordu. "Haklı nedenlerim vardı Jimin."

Jimin net bir şekilde başını iki yana salladı. "İntihar bir çözüm olmamalı Jungkook. Ölüm bir son." Jungkook kediyi sakince oturduğu yatağa bıraktı ve ayağa kalktı.

"Sence fazla iyi değil misin Jimin? Hm? Dünya bu kadar iyi bir yer mi sence? Bu dünyada seni seven bir hyungun, seni seven bir ailen var Jimin. Benim? Beni seven kimse yok." Sakin konuşuyordu. Jimin onun bu sakinliğine şaşırdı.

Görebiliyordu içindeki acıları. Nasıl başa çıkıyordu hepsiyle? "Biliyor musun Jimin?" Jungkook Jimin'e bir adım attı. Jungkook hafif bir şekilde işaret parmağını onun kalbine yasladı. "Kimsenin sevgisini istemiyorum. Seninkisi hariç."

İşte bu kadardı. Jungkook'un istediği tek bir şey vardı. O da karşısında ona hafif dolmuş gözleriyle bakan çocuğun sevgisiydi.

Bu fic için sınır koymama kararı aldım😕Çünkü taslaklarda bu ikili artık sevgili oldu😋😋😋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu fic için sınır koymama kararı aldım😕
Çünkü taslaklarda bu ikili artık sevgili oldu😋😋😋

Seviyom sizi

Classmate•Jikook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin