Matt pak even die doos, zeg ik. Ik sta op het moment om te verhuizen met matthy. Na alles wat er is gebeurd zijn we eindelijk gelukkig samen, nooit verwacht dat ik ooit bij mijn ex zou terug komen. Als je me een 1 jaar geleden had verteld dat ik in plaats van jake nu bij matthy zou zijn, had ik je denk ik uitgelachen. "Hee ik moet nu wel gaan schat want moet naar ons optreden toe" ja isg doeii☀️❤️ na dat ik alles heb uitgepakt ga ik beneden tv kijken. Ik hoop maar dat Matt niet te laat is vanavond anders ben ik weer alleen maar goed hij moet dit doen. 00:00 nog steeds niet thuis dus ik bel hem, hij neemt niet op ik maak me een beetje ongerust dus ik loop naar boven. Ik kleed me om en ga in bed liggen en probeer hem nog 1x te bellen oh hij neemt op. "Heyy y/n ik was het vergeten te vertellen maar we blijven in een hotel omdat we ook hebben gedronken enz het spijt me maar slaap lekker". Voor ik het wist hing hij op Uhm oké ik ga maar slapen denk ik. Volgende ochtend word ik wakker wetend dat Matt er niet is hmm voelt toch naar altijd als hij er niet is. Ik begin maar met de boel schoonmaken want het is erg stoffig. TRING TRING, de telefoon gaat ooeeee het is Matt. Heey ben je bijna thuis? "Daar over ik blijf voor een paar dagen slapen bij een oude vriendin omdat we veel optredens hebben nu hier en het echt ver is" Maarr.. hoe lang dan? "4 dagen Ofzo mis langer" ohh ja oke maar ja je spullen dan? En ja hoor hij hangt op ik voel tranen komen maar ik laat het, een oude vriendin?? Wie dan waar woont ze wat....?
PAAR DAGEN LATER
heeeey zegt matt. Ik knuffel hem omdat ik hem al lang jier heb gezien. Ik heb je zo gemist zeg ik. Ik jou ook y/n. Kom pak je nou ja wat je hebt aan spullen dan maar uit. Nou over dat zegt Matt ik ga spullen bij pakken die vriendin van mij heeft een weekend voor ons twee geregeld aan het strand super lief hè. OMG wat leuk ik pak gelijk mijn spullen. Y/n ik bedoel voor haar en ik niet voor ons het komt echt goed geloof me.
JE LEEST
Are we forever now? ~ bankzitters
FanfictionDEEL 2!! Het vervolg van "wonen met je ex~ bankzitters" Matthy en Y/n zijn na een rollercoaster van gebeurtenissen eindelijk "gelukkig" bij elkaar, maar is het deze keer wel echt zo gelukkig als t allemaal lijkt of is het een relatie die altijd weer...