Honest

109 1 6
                                    

Terwijl ik naar het restaurant loop zie ik een insta bericht verschijnen, een dm van Maddie

Dm van Maddie:
Hee, nou er zijn wel dingen gebeurd dit weekend, eigenlijk denk ik dat je zelf wel kan bedenken wat. Maar ik wist oprecht niks van dat Matt een vriendin had, hij heeft het niet eens aangegeven of iets. Ik voelde mij op dat moment ook erg gedwongen dus het spijt mij super erg, ik hoop dat hij hier een reden voor heeft. -Maddie

Ik stop even met lopen en adem diep in en uit, wat moet ik nu? Moet ik helemaal gezellig doen of hem confronteren waar iedereen bij is? Ik kom bij het restaurant aan waar iedereen op me staat te wachten. Matthy probeert een arm om me heen te slaan maar ik beweeg mezelf eruit. "Hey Y/n is er iets? Je wilde ook al niet met ons mee rijden?". Nee alles prima ik wilde gewoon even lopen zeg ik met een koude toon. "Oké oké maar we praten hier later nog over". Ik knik en loop het restaurant in, we gaan zitten aan de tafel en het is gezellig. Tot Rob vraagt hoe het weekend van Matt was, "Ey Matt hoe was het bij diegene die je tegen kwam bij ons concert, je was toch een weekend weg!". "Oh ja wel prima, was wel gezellig" zegt Matthy. Aah gezellig was het zeker he Matt zeg ik. "Huh wat bedoel je?".  Ik pak mijn telefoon en laat de dm zien, vreemdgaan huh, dat was waarom je een weekend weg was. Matthy kijkt geschokt en is stil. Ik schud m'n hoofd en storm weg, ik hoor Matthy achter me aan lopen. Ik stop net als ik het restaurant uit ben. "Y/n ik kan het uitleggen ik had geen keus'. Geen keus? Maak je een grapje, ze zegt zelf dat je haar hebt gedwongen! "En jij geloofd haar over mij?!" Ja deze keer wel eigenlijk! Je hebt toch met haar gezoend en je bent toch met der naar bed geweest! "Ik had een reden!" Je had nee kunnen zeggen! "Zo makkelijk is het niet y/n". Zelfs niet voor onze relatie...? Matthy zucht maar zegt niks. Ik knik en loop weg.

Hee deze x een wat korter hoofdstuk, hoop dat jullie het tot nu toe leuk vindenn. Laat ook even wat ideetjes achter voor inspoo. Xx❤️

Are we forever now? ~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu