Nothing to say..

31 0 1
                                    

MATTHY POV:
Ik word wakker en open mijn telefoon om alles even te checken. Ik open Instagram en zie een bericht van Y/n. Ik stop en bevries voor een moment het is een foto van Jake en Y/n, op een strand. Met de caption "we're getting married💍" . Ik leg mijn telefoon snel weg en wil opstaan maar blijf op de rand van het bed zitten en staar naar beneden. Ookal hebben we al maanden geen contact , Ookal ben ik nu gelukkig met Liv, hoezo doet het me zoveel? "Matt? Gaat het?" Hoor ik naast me. Het is Liv ze is wakker, ik draai me om, ja ja alles is goed ik ben gewoon moe. Ik stap uit bed en loop naar beneden. Fuck! Waarom is dit zo, waarom kan ik niet gewoon blij voor der zijn, we zijn al maanden uit elkaar! Ik-ik weet niet wat ik moet doen, ik bel Koen wel.

Y/N POV:
Jake is aan het douchen en ik lig in bed, gister-
Avond heb ik ook gelijk de verlovingsfoto op Instagram gezet. Of ik dit nou deed voor mezelf of om matt jaloers te maken idk. Iedereen die naar die foto kijkt zal vast denken 'wauw moet wel heel gelukkig zijn' precies wat ik wil dat mensen denken. Maar ik weet niet of ik zo gelukkig ben, dat hele aanzoek voelde alsof ik geen keuze had. Ik weet niet of dit is wat ik wil, of ja eigenlijk of hij is wie ik wil. Ik staar naar mijn ring als Jake binnen komt lopen. "Mooi is die hè, degene in de winkel zei ook al dat je vast de gelukkigste vrouw op de wereld bent". Ik lach, maar gelukkigste vrouw op de wereld? Ach tegen hoeveel mensen ze dat wel niet heeft gezegd. Mijn telefoon krijgt een melding 'Instagram: Matthy heeft je post geliked". Oh shit, ik ik moet Koen bellen. Hey Jake ik moet even iemand bellen ik ga even naar beneden dan oké?. "Uhm ja prima wie dan?" Maar voordat ik antwoord kon geven liep ik de hotel kamer al uit.

MATTHY POV:
Ik bel Koen. "Yo matt hoe is t?" Wist jij ervan? "Uhm waarvan matt?" Van Jake en Y/n! "Dat ze samen zijn? Dat wist je toch al" NEE DAT ZE VERLOOFD ZIJN! "Uuh- ja Matt ze hadden mij en Rox gebeld na hun verloving om het te vertellen..." En dit kon je me niet vertellen!? "Matt ik snap het niet? Jij en Y/n hebben al maanden geen contact, je bent gelukkig met Liv, waarom is het zo'n probleem?" Ik ben stil. "Matt....?" Ja Uhm ik moet ff gaan ik spreek je wel later ofzo, doei. Ik hang op voordat Koen überhaupt de kans heeft om doei te zeggen.

Y/N POV:
Ik bel Koen. Hee Koen ik-. "Hey Y/n matt belde me net is er iets?" Wacht Matt belde je? Waarover. "Nou ja, over je verloving met Jake..". Wacht wat? Wat heeft hij gezegd? " Ik sprak hem niet lang maar ik heb het gevoel dat hij er mee zit y/n..." Oh-... "Maar y/n waarvoor belde jij?" Ik-ik belde voor... precies hetzelfde... "Je wilt niet met Jake trouwen?" Koen ik- ik weet het niet, het voelt niet goed, ik ben alleen ooit weer bij hem gekomen als een soort revenge en nu... . Ik vlieg morgen terug, kan ik dan langskomen? "Ja natuurlijk!" Oké dankje ik zie je morgen! Doei. "Doei." Ik hang op.

POV JAKE:
Ik kleed me aan en doe mijn haar, Y/n is naar beneden om te bellen. Ik ben helemaal klaar en besluit om naar beneden te lopen. Ik zie Y/n staan, ze kijkt verdrietig. Ik ga achter een paal staan waar ze me niet kan zien en Luister af. "Koen ik- ik weet het niet, het voelt niet goed, ik ben alleen ooit weer bij hem gekomen als een soort revenge en nu" wacht wat!? Ze wilt niet trouwen? Ze is zeker nog altijd niet over Matthy heen! Zodra ze het gesprek heeft opgehangen loop ik naar haar toe alsof ik het aan kom lopen. Hee! Ik sla een arm om haar heen. Is het gelukt met bellen? "Oh ja zeker! Moest even een vriendin bellen." Aah oké zullen maar ergens wat gaan eten. Ja klinkt goed! Ik lach naar haar maar ze moet weten dat ze hier spijt van gaat krijgen...

Hee die was alweer het deel, hopelijk vinden jullie hem leuk! Laat vooral nog wat ideetjes weten en wat jullie ervan vinden xx mij💕

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 06 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Are we forever now? ~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu