Back to you

92 0 1
                                    

Y/N POV:
Ik pak snel mijn telefoon en bel. Please please neem op Please. De telefoon wordt opgenomen. Omg, jake ben jij in de buurt van Amsterdam je moet me komen ophalen. "Y/n rustig wat is er?". Jake please, ik leg het later uit maar kom me ophalen. "Oké oké rustig, ik ben net buiten het centrum aan het rijden ik ben der met 10 minuten. Stuur me je locatie". Ik stuur mijn locatie en hang op, Matthy is niet eens achter me aan gekomen.

MATTHY POV:
Y/n stormt weg, Y/N! Roep ik maar ze is al weg. Ik wil opstaan als Liv me tegen houdt. "Matthy misschien is het beter als je haar even laat, over een paar uur zou ze minder geshockt zijn en kan je gewoon alles uitleggen." Nee maar Liv je weet niet wat er al is gebeurd..., ik heb haar al een paar keer bedrogen en laten zitten. "Matthy" Liv pakt mijn hand. "Geloof me ze draait wel bij laat der gewoon even, hier dit is m'n nummer bel me maar als je thuis bent oké?". Ja zal ik doen, ik zie je nog wel een keer. "Jaa tuurlijk!". Liv en ik staan op en geven een knuffel, liv loopt naar buiten en ik ga naar koen.

Y/N POV:
10 minuutjes later komt Jake zijn auto aangereden, ik stap snel in. "Hey Y/n is alles oké?". Ik weet het niet Jake, ik zag Matthy met een ander meisje handen vasthouden en ik weet niet wat er nog meer is gebeurt. "Wie was het dan?". Een één of andere liv, ook wel Oliva Zeeuw, ze is influencer en model, ze is prachtig Jake. "Maar dan kan het toch zijn dat er nog niks is gebeurt?". Jake, Matthy hij... liegt al zo vaak. Hij was laatst een weekend weg met een 'oude vriendin' die mij later vertelde dat ze seks hadden gehad. Matthy zei dat hij er niks meer van wist maar..., ik weet het niet. Ook met marijn toen en dat hij had gelogen over het vreemdgaan op Kate. Ik weet niet of ik wel met hem kan zijn, misschien pas ik gewoon niet in zijn wereldje. Liv die is al influencer en model die weet hoe het is om in de spotlight te staan. Die weet dat er andere mensen zijn die je vriend ook willen. Misschien is Liv wel beter voor hem.... . "Y/n geloof me het zou vast wel mee vallen" Jake legt een hand op m'n been tijdens het rijden. Ik heb tranen in m'n ogen en staar naar buiten. Jake ik kan vanavond niet naar huis, ik wil hem gewoon even niet zien. "Je mag wel bij mij slapen, ik ga je niet ergens in een hotel dumpen." Ik glimlach naar Jake, dankje en ook bedankt dat je me bent komen ophalen. "Tuurlijk Y/n, alles voor jou". We komen aan bij Jake zijn huis, natuurlijk helemaal bekend voor mij, ik heb hier zelf al gewoond. Ik loop naar binnen, hmhm nog precies hetzelfde hè. "Helemaal niks veranderd y/n, jij was hier de styliste." Hahahaha ik heb ook wel echt goede smaak, grapje hoor jij ook. "Hmm er is maar één goede smaak die ik had, en dat was jij." Ik loop naar Jake toe en sla mijn armen om zijn nek, weet je ik heb wel gemist hoe jij was. "Hoe ik was? Hahaha in wat dan precies." Dat zou je wel willen weten hè, je kan me het wel laten zien, ik knipoog. "Weet je het zeker?" Ja why not, mijn relatie met Matt is al kapot. "Oké als jij het ze-." Ik zoen Jake en leid hem naar boven toe.

MATTHY POV:
Ik loop naar het dakterras en zie Koen, hey Liv is trouwens naar huis, ze voelde zich niet helemaal fit. "Ooh en waar is y/n dan?" Eerlijk gezegd heb ik geen idee waar ze is, maar wel weg. "Matt je gat me niet vertellen dat je het weer hebt verkloot." IK HEB NIKS VERKLOOT KOEN! Ik zat gewoon op jou kamer met Liv omdat ze zich duizelig voelde, ja oké ik had haar hand op de mijne MAAR ALSNOg. Oké en Y/n kwam binnen lopen ik heb niks verkloot. Koen schut z'n hoofd "in een normale relatie had je niks verkloot Matt maar in deze alles!" "Je weet dat Y/n je niet vertrouwt nadat gedoe met Maddie, kate en marijn! Wanneer word je eens wakker en zie je dat wat je doet haar afstoot!" Ik- Uhm ik denk dat het beter is dat ik ga, doe de groetjes aan de jongens zie je wel weer. Ik loop weg naar m'n auto en rijd naar huis, als ik thuis kom zie ik niks van leven binnen. Fuck! Ik sla m'n auto deur dicht. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik open mijn telefoon en bel Liv, ze neemt op. "Matt hey, ben je thuis?" Ja, maar zou je langs willen komen, alsjeblieft ik heb iemand nodig. "Ja ja natuurlijk stuur me je adres ik ben der" ik stuur m'n adres terwijl ik wacht tot Liv komt. Ik zie een auto aankomen rijden en ik loop naar buiten. Liv stapt uit de auto en komt naar me toe gerend. Ik val in haar armen, "Matt wat is er gebeurd? Is ze niet thuis?" Ik schud mijn hoofd, nee.. . We lopen naar binnen, zou je Uhm willen blijven slapen? Liv kijkt geshockt "Uhm Matt ik weet niet of dat kan ik heb ook geen kleren mee ofzo?" Dat hoeft ook niet, ik zien Liv en we belanden in de slaapkamer.

Dit was het 7e deel, laat me vooral weten wat je er van vond en of je nog vragen hebt over het verhaal/personages. Voor nu bedankt voor het lezenn xx mij🫶🏼🫶🏼

Are we forever now? ~ bankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu