გუშინ თვალი არ მომიხუჭავს,ტვინი ამიდუღდა იმაზე ფიქრით თუ რა მომელის ხვალ ან მომავალში...
მზე ახლახანს ამოვიდა,მისმა სხივებმა სამეფო გაანათა,მაგრამ ჩემს გულს ვეღარავინ და აღარავინ გაანათებს..
ახლა დაახლოებით დილის 7 საათი იქნება..გაზაფხულია ჩიტები ჭიკჭიკებენ ჟღურტულებენ,გარშემო მხოლოდ მათი გალობა ისმის სხვა არაფერი...მიკვირს მსახურები რატომ არ ფუსფუსებენ აქეთ-იქით მიკვირს რატომ არის სიჩუმე გარეთ და შიგნით...
ფეხზე წამოვდექი..თურმე როგორ მტკენია ფეხები ძირს ჯდომით..კაბა გავიფერთხე,კარები ჩუმად შევაღე ისე რომ ხმა არ გამოეცა..გარეთ გავედი ისევ იმ გრძელ დერეფანში გავიარე რომელიც ცოტა არ იყოს მაშინებდა...კიბეებსაც მივუახლოვდი, უცებ შევამჩნიე პატარა თეთრი ფურცელი..აქეთ-იქით გავიხედე ძირს დავიხარე და ვითომც არაფერი ისე ავიღე. გავხსენი
" ბოლო დღე. მოკალი ის "
ეს თეჰიონის დაწერილი იქნება...ვიცი თეჰიონ ვიცი რომ დღეს ის მე უნდა მოვკლა!
გაბრაზებულმა ფურცელი დავკუჭე და იქვე კუთხეში მოვისროლე..
ქვემოდ ჩავედი,არვინ იყო...
ყავა მინდა
უდიდესს სამზარეულოში შევედი სადაც ყველაფერი ოქროსფრად ბრჭყვიალებდა...ყავა ყავა ყავა არსად არ არის ყავა..რა ესენი ყავას არ სვამენ??
ოხ შე სულელო კესამიიი 1844 წელიაა და არა 2022..
შერჩევის მიზნით გამოვაღე ერთი ოქროსფერი კარადა სადაც ბევრი სახეობის ჩაი იყო განლაგებული..თვალები გამინათდა და ერთ-ერთს დავწვდი..
რომელიც ჟოლოს არომატით იყო...იქვე თასი ვიპოვე რომელიც ძალიან პატარა და საყვარელი იყო..მასში წყალი ჩავასხი და ცეცხლზე შემოვდე...მანამდე ფინჯანი გამოვიღე ჩემი ჟოლოს ჩაის ფერი ჩავაგდე..იქვე სკამზე დავჯექი და დაველოდე როდის ადუღდებოდა წყალი...
YOU ARE READING
იყავი ჩემი თოჯინა ✔
Fanfiction__ჩემგან თავს ვერასდროს დააღწევ რადგან შენ ამ დედამიწაზე მოვლენის დღიდან მე მეკუთვნი By UNKNOWN PERSON