•SON ORTAK•

28 7 19
                                    

Kan, ter içinde zorla bu devirin polislerini ittiriyordum kapıdan. Kapının arkasına geçtim ve sonunda kapatmayı başarabildim. Onları biraz tutsun diye kilitleyip bu eve elveda diyecektim.

Hızla Hole doğru ilerledim ama solumda bulunan manzara eşyalarımı alıp gitmeme izin vermedi.
Şaşkınlıkla solumdaki salona ilerledim. Karşılıklı koltuklara oturmuş iki kişi vardı.
Yüzünü gazeteyle kapatıp bacak bacak üstüne atmış tanımadığım biri, bir diğeri ise uzun zamandır görmediğim babamdı. İçimden gelen ani bir cesaret ve şaşkınlıkla salona daldım. Müthiş bir koku kokuyordu. Parfüm gibi ama birinin kokusu olmalıydı. Büyük bir soğukkanlılık ile dudaklarım hareket etmeye başladı.

Ji-eun

- Ne oluyor burada ?

Tanımadığım, uzun bacaklı, bacaklarının endamlı çıkacak kadar dar bir pantalon giymiş kişi gazeteyi hafifçe aşağı indirdi. Gözleri, burnu ve ağzı artık gözükebilecek kadar. Yakışıklı biriydi. Yüzü, siması bir yerden tanıdık geliyordu ama onu bu halde daha önce görmediğime eminim.

Shin yu

- Anlaşılan burda konuşmak pek güvenli değil kızım şuradan bir çıkalım öyle anlatayım

Biraz baktım,sonra gelmelerini söyledim. Bu evi seviyordum, ayrılmak benim için zor oldu. Şimdi nereye gideceğimi bilmiyordum ama hemen çıkmam gerektiğini iyi biliyordum. Gerekli gereksiz herşeyi toplayıp çantama attıktan sonra çıkacağımız kapıya yöneldim. Demin salonda aldığım o büyüleyici koku kendini daha da bastırdı, arkamda neler olduğunu görmek için kapıyı açmadan önce arkama baktım. Tanımadığım o kişi bana doğru geliyordu. Artık kokunun ondan geldiğine eminim. Neyse ki konuşmadan kapıyı açtım ve geçmek için önceliği onlara verdim. Yanımdan geçerken ki kokusu o kadar güzeldi ki şuradan çıktığımızda kokunun sırrını sorabilirim. Kapıyı kapattığımda bir başka kapının açıldığını duydum, ürpermiştim. Hızla kendimi sokağa attım, şapka ve maskemle tanınmam pek mümkün değildi. Ara sokaklara doğru ilerledim, hedefim kalabalık yerden girip sakin yerden çıkmaktı. İnsanların çok olduğu yeri atlattım, arkamı önümü dikkatlice kontrol ettikten sonra müsait bir yerde durdum. Şimdi babamın yanındaki kişinin ne olduğunu öğrenmek için iyi bir zamandı.

Ji eun

- Şimdi anlatmaya başlayabilirsiniz

(Bilinmeyen)

- Ben jungkook , "jeon jungkook" neden burada olduğumu bende bilmiyorum, bir açıklama bekliyorum

Shin Yu

- Ji eun ve jungkook, artık birlikte çalışmanızı istiyorum. İkinizde tam istediğim tiplersiniz, çok yeteneklisiniz eğer beraber çalışırsanız çok büyük şeylere imza atabilirsiniz.

Ji eun

- Şaka yapıyorsun herhalde bunu en son Baek Yo'nun sağ kolunun ajanına da söylemiştin. Az önceki evden çıkmamın sebebi de o.

Jungkook

- Beni az da olsa bilirsin, yakın zamanda rahmetli olup bana sahip çıkan kişinin arkadaşı olduğunu ve benim hakkımda biraz bilgin olduğunu söyledin. O zaman tek çalışmaya daha çok alışkın olduğumu ve tek çalıştığımda daha başarılı olduğumu da biliyorsundur, umarım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

REVENGE : LAST BREATH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin