1. Oběd

170 6 0
                                    

Je pondělí, a to znamená, že musíš do školy. Na sebe sis vzala triko s dlouhým rukávem, černou sukni, podkolenky, a na ruce prstýnky. Po snídani a ranní hygieně si běžela do auta, kde už na tebe čekal tvůj starší brácha Jason.

J- co ti tak dlouho trvalo Y/n.

Ty jsi jenom pokrčila rameny a zavřela dveře. Když jste přijely ke škole, tak jsi jen poděkovala a šla za holkami z kapely.

Y/n- ahoj holky :)
Ell- ahoj y/n :)
H- čau :)
Z- nazdárek ;P

Šly jste do třídy a přežily čtyři hodiny. Byl čas na oběd, a tak jste šly do jídelny.
Sedly jste si vedle stolu,  kde seděl club Hellfire. V čele stolu seděl jako vždy Eddie Munson.
Ty sedíš taky v čele stolu, protože jsi založila tuhle kapelu. Eddie začal číst něco o D&D, ale ty jsi ho neposlouchala, a místo toho jsi holkám řekla že jsi na narozeniny dostala novou kytaru.

Ell- zítra by jsme mohly zkoušet. Co vy na to holky??
H- jo, klidně
Z- jop
Y/n- jasně, aspoň tu kytaru vyzkouším :)

Eddie začal pochodovat po stole a ty ses na něj koukala a usmívala si se.

E- basketbal je jenom házení koule do obruče se záclonou!
J- Co chceš magore!

Ty ses podívala na Eddieho a pak ses začala smát, protože udělal srandovní obličej na tvého bráchu. Jason si všiml toho, že ses tomu zasmála.

J- hej Y/n!
Y/n- Co chceš?!
J- nechceš si s tímhle magorem podat ruku?!

Ty ses odsunula od stolu a zvedla ses ze židle.

Y/n- vždyť má Eddie s tím basketbalem pravdu! Tak nevím co zas řešíš!
J- drž radši hubu y/n!

Ty jsi šla za ním a Eddie se na tebe celou dobu koukal.

Y/n- drž si jí sám ty přelakovaný imbecile...

Pak jsi odešla. Už jsi byla u stolu, ale Jason tě chtěl vyprovokovat.

J- jestli se mi teď a tady neomluvíš, tak to s tvojí milovanou kytarou dopadne hodně blbě!!

Ty ses rychle otočila a chtěla jsi mu fláknout, ale Ella tě chytla.

Ell- nech toho kreténa být.
Y/n- jestli se té kytary jenom dotkneš, tak jsi mrtví!!!

Otočila ses zpátky ke stolu, vzala sis tácek se zbytkem jídla a šla jsi to odnést. Holky jen seděly na místě a nic nedělaly. Eddie šel ale za tebou.

Tady je první část. Doufám že se vám to zatím líbí :)
Předem se omlouvám za chyby :)

Eddie a Y/NKde žijí příběhy. Začni objevovat