Deel 8!!

260 6 0
                                    

De vorige keer
"Pov eva:
Matthy vroeg of er iets was. Ik zei dat ik over de datum was met mijn ongesteldheid. Matthy zegt:"kan het waar zijn?" Ik zeg ja dat kan zeker"

Pov eva:
Matthy vraagt of het waar kan zijn zijn en eigenlijk weet ik vrij snel wat hij bedoelt. We hebben het er samen een tijdje over en matthy rijd snel naar de etos voor een test (zwangerschap test). Ik heb het best koud dus ik pak een trui van matthy en trek ik aan.
Deze trui trek ik aan:

Pov matthy:Ik kom bij het strand huisje en ik hoor eva huilen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov matthy:
Ik kom bij het strand huisje en ik hoor eva huilen. Ik ren naar naar binnen en pak haar vast. Ik zeg je hoeft niet te huilen we komen hier samen wel door heen. Ze doet de test en roept SHIT!! Ze laat mij de test zien
De test:

 Ze doet de test en roept SHIT!! Ze laat mij de test zienDe test:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov matthy:
OH my God denk ik. Eva barst in tranen uit en zegt:"Ik ben hier nog niet klaar voor." Ik zeg komt goed en maak meteen een afspraak bij de huisarts. Na een uurtje kunnen we terecht. ik merk dat Eva het spannend vindt dus ik geef haar een kus op haar wang. Eva zegt tegen de dokter dat ze er niet klaar voor is.

Pov eva:
Ik zeg eerlijk dat ik er nog niet klaar voor ben. de huisarts stuurt ons naar een aparte kamer. zodat ik met matthy kan overleggen.

liefde Met matthy~bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu