Deel 11

212 5 0
                                    

Vorige keer
"Pov eva:
Matthy is al wakker hij zou net de kamer uitlopen ik werd wakker. matthy kwam naast me zitten en zei:"ga je aankleden lieverd dan gaan we het nieuws aan je broer vertellen."   
Ik zeg:"oké schat" "

Pov eva:
Ik heb mijn kleding aan gedaan en robbie is in zijn eigen huis. Dus daar rijden we heen. Ik zie dat matthy het spannend vind dus ik zeg:" wat er ook gebeurt het kom allemaal goed lieverd." we zijn bij het huis van Rob ik bel aan. Hij kijkt verbaasd en vraagt:"wat doen jullie twee nou hier?" Jamie staat achter hem en zegt:"laat ze nou maar binnen schatje" Ik een matt lopen naar binnen. Jamie:"zegt ga maar zitten hoor" we gaan op de bank zitten en ik zeg:"nou eigenlijk willen we jullie wat vertellen"
Jamie en robbie gaan op de bank zitten en zeggen tegelijk:"nou" Ik pak de zwangerschaptest uit mijn tasje en laat die zien. en zegt:"voordat jullie iets gaan zeggen vertel dit nog aan niemand, want dat willen we graag zelf doen" Robbie staat op wordt boos en schreeuwt tegen matthy gast het is mijn zusje ze is 19 ik scheeuw er nog door heen rustig robbie. Maar dan geeft robbie matthy een klapt. ik barst in tranen uit Jamie probeert mij te troosten maar niks helpt.

Pov matthy:
Ik zie dat Eva aan het huilen is. ondertussen is Jamie al met rob aan het praten. Ik sla mijn armen om haar heen ik til haar op. en ik loop naar buiten ik zet haar in de auto. En we rijden terug naar huis. Ik vraag of ze thuis wil zwemmen en ze zegt ja.

Pov eva:
We gaan ons omkleden want we gaan zwemmen.

Dit trek ik aan:

Pov matthy:Ik ga samen met eva zwemmen dus ik doe mijn zwembroek aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov matthy:
Ik ga samen met eva zwemmen dus ik doe mijn zwembroek aan

Dit doe ik aan:

Pov matthy:Ik en eva zijn in het zwembad en we gaan een video maken

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Pov matthy:
Ik en eva zijn in het zwembad en we gaan een video maken. We gaan een Ford maken van floaties. We zijn ondertussen een half uur bezig we staan naast het zwembad. Dus ik duw eva erin ze lacht erom dus ik spring er ook in. Tot dat er bloed onder eva weg komt ze roept:"bel de ambulance"

_______________________________________
Sorry voor de cliffhanger.
Ik had geen goed idee voor een einde dus lieke paasen mijn beste vriendin heeft het einde bedacht er komt nog een deel en dan maak ik een nieuw verhaal

liefde Met matthy~bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu