Deel 12

271 1 0
                                    

Vorige keer "Ik en eva zijn in het zwembad en we gaan een video maken. We gaan een Ford maken van floaties. We zijn ondertussen een half uur bezig we staan naast het zwembad. Dus ik duw eva erin ze lacht erom dus ik spring er ook in. Tot dat er bloed onder eva weg komt ze roept:"bel de ambulance"

Pov matthy:
Ik bel snel de ambulance. En haal eva uit het water. En vraag lieke er bij te zitten tot ik kleding aan gedaan heb.
In het ziekenhuis wordt eva in coma gebracht. Ik moet buiten de kamer wachten tot ze uit coma is. Ondertussen zijn raoul, lieke, milo, koen en juultje(de vriendin van koen) er ook. 2 minuten later komt de dokter naar buiten en roept:"meneer het lam!" Ik zeg ja hier. De dokter zegt:"We hebben goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is dat we weten wat er met eva is het slechte nieuws is dat ze een miskraam heeft gehad." Twee seconden voelt het als of de wereld stilstaat. Ik barst in tranen uit. Als het een beetje is afgezakt. Hoor ik hoe kan dat nou. Ik zeg:" uhhmm ik en eva hebben het nog niet verteld maar eva was zwanger van mij. en we wouden het jullie op een goed moment vertellen. en het is waarschijnlijk ook de reden dat Rob er niet is ,want we hebben het hem al wel verteld." de dokter komt naar mij toe en zegt je mag er wel heen nu wel voorzichtig."

Pov eva:
Ik word net wakker en ik ben in het ziekenhuis. Blijkbaar was het toch geen goed idee om het te proberen. Ze zeiden dat ik een miskraam heb gehad omdat ik nog zo jong ben.

_______________________________________
Ik hoop dat jullie mijn verhaal leuk vonden. Want dit was hem dan het laatste deel van liefde met matthy. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het lezen van mijn verhaal.

liefde Met matthy~bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu