Hayat Kadın olmak

51 2 0
                                    

Sen benim evladımsın ben sana doymadım senin kokularından bir tanesini bana bırakmadın Keşke o bir tanesini Bana bıraksaydın Senin kokunu içime çekseydim...

babamın abisi bir gece yarısı beni de kendi kızına aldı götürdü nereye gidiyoruz bilmiyoruz işte daha yeni yeni Türkçe okuma yazmaya da çözerken şunu okudum sadece adana orayı okudum Meğer Antalya'ya gitmişiz Antalya'ya da okudum  oradan biraz daha gittikten sonra ne kadar gitik bilmiyorum ne lamba yoktu böyle  gaz lambasi vardı amcam  yoktu biz kuzenimle yatağa yattık serdik uyumuşuz yani üzerimizde sadece külot atlet vardı üzerimizde o yattığımda bir şey geziyorda ne gezdiğini bilmiyorum ama sıcak bir şey geziyordu ama bir de koku vardı Böyle işte alkol vardı Çünkü babam da Alkol içiyor Ama alkol ile arası fazla iyi değildi  Sonra bir kendime geldiğimde elleri göğüs tarafındaydı Ondan sonra kollarımı falan ısırarak canım acıdı mı Sadece Gözümü açtım   Ondan sonra Amcam ağzımı kapattı yerine ağzımı kapattı öbür eliyle de beni kucakladığı gibi kendi yatağına adam 29 doğumlu sun sen 67'de dogumlusun 47 yaşındaki adam Ama yanı sıra senin vücudunla oynuyor ne yapmak istediğini çözemiyorsun ve korkuyorsun karşıda kızı var kafanı çevirdiğinde nun seni seyrettiğini biliyorsun sabaha kadar saat kaçta bilmiyorum ama Allah'a İsyan ettim o günler itibari başladı Allah var mı Evet var ezan okunuyordu Amcam benim üstümdeydi şimdi Hani hep derler ya Allah canını alsın şimdi Allah bana tecavüz ederken neredeydi...

Hayatsız Kadın Ayşe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin