Çooooooook Normal Bir Başlangıç

5.4K 396 482
                                    

       Bonzaici annemin bana tokat atmasıyla uyandım. Hemencecik lavaboya gidip iğrenç olduğunu düşündüğüm Taylor Swift saçlarımı taradım ve gelin topuzu yaptım. Aceleyle Adidas sırt çantamı aldım, Channel t-shirt'ümü ve Calvin Klein jean'imi giydim ve Nike ayakkabılarımla Starbucks'a yürüdüm. Bir Mocha aldıktan sonra morcivert Lamborgini'me bindim, komşum Bill Gates'e de günaydın dedikten sonra kolejime doğru ilerledim. Hep böyle fakir olmuştuk. Fakirliğim yüzünden hep okulda dalga konusu olmuştum.

       Özel kolejime vardığımda herkes bana bakıp fısıldaşmaya başladı. Onlar dedikodu yaparken vampir bad boy sevgilim Justin Bieber geldi ve tüm fısıldaşanlara karate yaptı. "Seni çok seviyorum Justin !" dedim ve onunla -siz ne olduğunu anladınız- yaptık. Hemde koridorunun ortasında. Ve öğretmenler hiçbir şey demediler. Çünkü öğretmen olmak bunu gerektirir.

        Justin'den ayrıldıktan sonra sınıfıma girdim ve en arkaya oturdum. Yanıma Verberry isimli bir kız oturdu. Onun adını biliyordum çünkü ben bir cadıydım ve bir insanı gördüğümde onun hakkındaki her şeyi öğrenme gücüne sahiptim. "Mehaba, oturabilir miyim ?" dedi Verberry. Tam oturabileceğini söyleyecektim ki birden Harry çıktı ve "Nayır ! Nolamaz ! Bunu bana yapamazsın Valfette ! Ben senin yanına oturacaktım !" dedi. Harry'yi süzdüm. Çok sexiydi. Bu yüzden Verberry'i ittim ve Harry'ye yanıma oturabileceğini söyledim. Sonra coğrafya öğretmenimiz olan Nial Horan geldi. Tahtaya bir volkan çizmeye başladı ve ben kalkıp yanına gittim, "Siz ordaki volkandan daha ateşlesiniz Bay Öğretmenim !" dedim. Bunu duyan Öğretmen de "Sende öylesin." deyip bana bakarak kaşlarını indirip kaldırdı. Bende ona öpücük atarak karşılık verdim ve yerime oturdum. Sonra zil çaldı. Ve herkes evine gitti. Siz bilmiyorsunuz ama özel kolejlerde sadece 1 ders işlenir, ve derslere hep sexi hocalar girer. Bunu herkes bilir.

       Tam Lanborginime binecektim ki Zayn yanıma geldi ve beni yarın onun evinde olacak olan bir partiye davet etti. Ben de davetini kabul ettim çünkü onu hiç tanımıyordum. Arabama binecektim ki bir ufo arabımın üstünde belirdi ve onu içine çekti. Bunu gören ben "Hayır olamaz ! Morcivert arabama bunu yapamazsın ! Yedek kırmızı Ferrarimi alabilirdin ama morcivert arabam olmaz ! Morcivert benim en sevdiğim renk !" diye bağırdım. Benim bağırışlarımı duyan alkolik babam yanıma ışınlandı ve  kıyafetlerini yırtarak açıp süper kahraman kostümü göstererek "Korkma kızım. Bunca yıldır sana çok kötü davrandım. Şimdi arabanı kurtaracağım ve sana kendimi affettireceğim !" dedi ve ufoya doğru uçup arabamı kurtardı. Babamı çok seviyordum. Geçmişte çok içmiş, beni ve annemi dövmüş, kardeşimi öldürmüş olabilir ama arabımı kurtardığı için onu affediyorum. Çünkü normal insanlar böyle yapar.

Wattpad Klişesi Bir HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin