*En son Liam ile evlenecekti*
Liam'la beraber kiliseye giderken ben Selena'nın gelinliği çıkarıp arka koltukta gelinliği giymeye çalışıyordum. Sonunda kiliseye gelebildiğimizde Liam ani bir fren yaptı ve ben de arabanın ön camından dışarı fırladım ve herbir yerlerim açıldı. Utandım ve yüzüm domatese dönüştü. Somra Liam arabadan çıktı ve domatese dönüşen yüzümü ellerinin arasına aldı. "Utanınca çok seqsü oluyorsun Valfette !" dedi ve beni dudağımdan sulu sulu öptü. O beni öyle öpünce salça reklamındaki gibi kafam patladı ve etraf salça oldu. Sonraysa balon şişer gibi normal kafam geri geldi.
Gelinliğimi düzelttim ve klasik düğün müziği eşliğinde Liam ile birlikte kiliseye girdim. Herkes Selena'yı beklerken beni görünce şaşırdı ve aralarında fısıldaşmaya başladılar. Ben de onlar "Shut up bichtezzzz !" bakışımı attım ve susmalarını sağladım.
Kilisede Papa'nın önünde durduk ve bıdı bıdılarını dinliyormuş numarası yaptık. Sonra o Liam'a malum soruyu sordu: "Liam Hemsworth, Valfette Soyadsızkahraman"ı eşin olarak kabul ediyor musun ?"
Liam salise gecikmeden "EVET" diye bağırdı. Sonra Papa sordu "Valfette Soyadsızkahraman, Liam Hemsworth'ü kocan olarak kabul edip sonunda bir soyadın olsun istiyor musun ?" O an ben ağlamaya başladım. "Ben doğduğumdan beri hiç soyadım olmamıştı ÜHÜHÜHÜHÜ" bir süre ağladıktan sonra tam 'evet' diyecekken bir atom bombası düştü kafama.Düğünümüze katılan Demi hemen yanıma koştu ve dedi ki "Stay strong Valfette ! Güçlü kal, ambulans birazdan gelecek !". Ben de gözlerimi aralayamadan ağzımı açtım ve zor bela dedim ki "Eşhedü enla ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abduhu ve resulu ...." Ve öldüm. Sonra tekrar dirildim "Liam ile evlenmeyi kabul ediyorum !" dedim ve kalabalığın sevinçli çığlıkları kulağımda çınlarken tekrar öldüm.
THE END
SON
BİTTİ
FİNİSH
FİNİTO
ARTIK GİDEBİLİRSİNİZ BB
TAMAM, BİTTİ
DEVAM ETMEYECEK, GERÇEKTEN
DURMAK İSTİYORSAN DUR TABİİ AMA BİR ŞEY OLMAYACAK
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Klişesi Bir Hikaye
Fiksi Remaja"Okurken 'Ne içmiş bu yazar ?' dedirtecek bir kitap." -J.K. Rowling (Harry potter serisinin yazarı) "Dünya'nın en yaratıcı ve özgün kitabı ! Okumayan çok şey kaybeder!" -New York Times Bestseller Bürosu "Dünya'daki tüm ödülleri hak eden bir kitap."...