Deku'nun evinde,
Kacchan'ın bana yazdıklarından sonra kafam çok karışmıştı. Ne hissetmem gerektiğinden emin değildim. Kacchan'ın benden nefret ettiğine o kadar ikna olmuştum ki beni gerçekten sevebiliyor olma ihtimalini tamamen gözden çıkarmıştım. Yaşadığımız onca şeyi hatırlamaya zahmet bile etmemiştim. Gerçekten berbat bir sevgiliyim.
Kacchan'ın "Akşam yanına geleyim." demesinden henüz 2 saat falan geçmişti. Saat 18.43.
Ne zaman gelir gibi düşüncelerle kafam aşırı dolmuştu. Garip hissediyordum. Korkuyor gibiydim ama neden korktuğumu anlamamıştım. Gerçekten benden nefret ettiğini söylemeye geliyor olamazdı..
♡DEKUM♡
Kacchan?
Ne zaman geliyorsun?
Markete uğradım
Bir şey lazım mı?
Hayır sen gel yeter
Mina öyle demiyordu ama..
Peki öyle diyorsan
5 dakikaya ordayım
---
katsuki'nin ağzından;
---Deku'yu anlayamıyorum. Onu neyin etkilediğini çözemediğimde aklımı yitirebilirim. Neden birden iyi bir sevgili olamadığından bahsetmişti? Bir buçuk ay boyunca beni kendinden uzaklaştırmasının sebebi bu muydu gerçekten? Deku'nun evine doğru ilerlerken sinirliydim. Az değil gerçekten sinirliydim. Ama sinirimi ona yansıtmamam gerektiğinin bilincindeydim de.
Deku'ya sahip çıkamazsam, kendimi asla affedemiyeceğimden emindim.
---
---
Evin önündeydim. Camlardan içeri bakmaya çalıştım ama Deku görünmüyordu. Yerimde durdum. Bir an için bütün vücudumu etkileyen bir korku hissettim. Kendimi düzelttim ve kapıyı çaldım.
Biraz bekledikten sonra Deku kapıyı açtı.
Kaskatı kesildim. Gerçekten. Az önce hissettiğim korku daha da belirdi. Deku gülümsüyordu. Ama bu gülümsemesinin kalbimin bu kadar acımasına sebep olduğunu bildiğinden emin değilim. Kelimenin tam anlamıyla içim parçalanıyordu.
Izuku: Kacchan? Sen iyi misin?
---
izuku'nun ağzından;
---Korkudan elim ayağım titriyordu. Kacchan sonunda gelmişti ama şimdi karşımda bir şey söylemeden dikiliyordu. Yüzündeki ifadeyi tanımlayamıyordum. Gözlerindeki öfkeyi tanıdım. Ama gözlerinin yaşarmasına anlam veremedim. Korkudan o an ölebilirdim.
Izuku: Kacchan?
Yanımdan geçip içeri girdi. Bakışları sertleşmişti. Kapıyı kapatıp Kacchan'ın peşinden gittim.
Odama çıktık, Kacchan yatağıma oturup yanına oturmamı işaret etti. Muhtemelen benden nefret ettiğini söylemeye gelmişti. Kimi kandırıyorum? Ondan daha iyi tanıdığım öfkesinin başka nasıl bir sebebi olabilirdi ki?
Sessizce oturuyorduk. Kacchanın gözlerine bakmaya cesaret edemiyordum ama bana o öfke dolu bakışıyla baktığını hissedebiliyordum. Daha da korkmaya başlamıştım. Titrememe ve göz yaşlarıma engel olamadım.
Tam öldüğümü düşünmeye başlamışken Kacchan'nın beni kendine çekmesiyle afalladım. Artık doğru düzgün düşünemiyordum.
Katsuki: Seni dövücem Deku.
Anlamıyordum. Kacchan'ın sesi titremişti bunu söyleyebilirim. Ama dalga geçiyor gibiydi de..
Bana hiç olmadığı kadar sıkı sarılmıştı.
Katsuki: Ne yaptığını sanıyorsun sen? Beni ne hale düşürdüğünün farkında mısın?
Izuku: Kacchan ama
Katsuki: Benimle konuşmadın Deku. Üstelik beni kendinden uzaklaştırmaya çalıştın. Aklından ne geçiyor senin?
Izuku: Kacchan seni üzmek istemedim
Katsuki: Bu konu konuşucaz Deku. Ve bundan sonra benden bir şey saklamıyacaksın.
Izuku: Tamam..
Katsuki: Ama bilmem hatırlatmam gerekir mi bir buçuk ay benden uzak durdun. Sence de bunun bir ödemesi olması gerekmiyor mu?
Izuku: N-ne?
Katsuki: Bir buçuk ay diyorum Deku. Kendinine kadar özlettiğin hakkında en ufak bir fikrin yok.
---
GRUP - İTLİK GÖTLÜK
Mina: Sero'ya ulaşabilen var mı
Kirishima: Noldu ki
Mina: Arıyorum açmıyor mesajlara da bakmadı
Sero: Mina çok ufak bir işim vardı özür dilerim
Mina: ARIYORUM AÇ ÇABUK ACİL ÇOK ÖNEMLİ ÇABUK SERİ
Kirishima: Minaaa noldu yaaaa
Kirishima: Bana da söyleyinnn
Denki: Ne oldu
Kirishima: Anlamadım ki
Kirishima: Baku'larla mı ilgili acaba
Denki: Olabilir
Kirishima: Gel bi gidelim bakalım nerdesin sen
Denki: Sizin parktayım gel
Todoroki: DURUN
Todoroki: DURUN HAYIR
Jirou: Duymadınız mı?
Denki: Neyi
Todoroki: Anlatıcam dur
"'Todoroki', 'Kirishima', 'Denki' arasında bir arama başlatıldı. "
---
Yb cart curt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğruluk mu Cesaret mi?--BakuDeku
RandomTema bakudeku. 1-A'nın sınıf grubunda Mina ve ship ekibiyle giriştiğimiz abzürt kaosla birlikte beyin siqebilcek tarzda mantık kullanılmış bi kitap. İyi okumalar... : KACCHAAANNN : Ne!? : Saçımı çekmeyi kes..! : Yio *p!ç smile*